fb linkedin Newsletter

Studium Menedżer Contact Center - poznaj aktulaną edycję

Studium Menedżer Contact Center - poznaj aktulaną edycję

Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

TRYB NAUKI:

Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy). Istnieje możliwość uczestniczenia w poszczególnych blokach tematycznych lub w całym programie Studium, co rekomendujemy jako kompleksowy i spójny merytorycznie zakres nauczania.

TEMATYKA STUDIUM:

Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC. 

Bloki tematyczne: 

  • Wprowadzenie do marketingu bezpośredniego
  • Zarządzanie strukturami contact center
  • Technologia w służbie CC
  • Zarządzanie projektami i procesami w contact center
  • Monitorowanie działalności contact center
  • Budowanie kompetencji menedżera CC
  • Zarządzanie zespołem contact center
  • Aspekty prawne i bezpieczeństwo działalności contact center

WYKŁADOWCY:

Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę 

CERTYFIKACJA:

Ukończenie całego programu Studium certyfikowane jest dyplomem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB i zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługo klienta, sprzedażny i jednostek contact center. Ukończenie bloku tematycznego daje certyfikat zawężony do jego tematyki.

DLA KOGO JEST STUDIUM?

  • dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie jednostkami obsługi klienta i sprzedaży w strukturach contact center
  • dla firm wspierających rozwój pracowników i doskonalących rozwiązania zarządcze.

 

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne