Studium Menedżer Contact Center to jedyny w Polsce i unikalny w skali europejskiej program edukacyjny o randze akademickiej dla branży contact center.
Projekt prowadzony jest wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
12 grudnia 2020 r. rozpoczęła się III edycja programu. W trakcie dwóch semestrów nauki uczestnicy Studium wezmą udział w ponad 200 godzinach lekcyjnych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez wybitnych wykładowców akademickich z obszaru zarządzania oraz ekspertów branży zdalnej komunikacji z klientami.
Studium to program rozwoju kompetencji i postaw dedykowany menedżerom, supervisorom, kierownikom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta, sprzedaży lub ich poszczególnymi obszarami/zespołami.
Studium to także wartościowe uzupełnienie wewnętrznych systemów rozwojowych dla firm, które chcą przyspieszyć rozwój swoich pracowników.
Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych może być samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy).
Uczestnicy Studium mają możliwość prowadzenia wartościowych dyskusji i wymiany poglądów w ramach grupy, a także z wykładowcami zarówno w trakcie zajęć, jak i poza nimi w trakcie całego roku nauki.
W ramach Studium organizowane są także wizyty studyjne w różnych contact center.
Uczestnicy Studium otrzymują zaproszenie do Klubu Menedżerów Contact Center, w ramach którego mogą dodatkowo prowadzić dyskusję i wymianę wiedzy z innymi ekspertami branży cc.
Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi w contact center. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia wielokanałowej komunikacji z klientami (telefon, chat, mail etc.).
Celem Studium jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
Każdy z bloków tematycznych może być samodzielnym szkoleniem - całościowo tworzą one kompleksowy program, dzięki któremu uczestnicy Studium mogą rozwinąć kluczowe kompetencje i postawy niezbędne do skutecznego działania.
Program Studium obejmuje 3 obszary, w które pogrupowane są poszczególne przedmioty:
Szczegółowy program i harmonogram zjazdów zawiera folder informacyjny dostępny na dole strony.
Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.
Studium rozwija kluczowe kompetencje i postawy współczesnych menedżerów jednostek cc.
Poznaj różnorodne zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami cc i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to niezwykle istotny element, jeśli zamierzasz zostać ekspertem w branży contact center.
Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikacje zawodowe.
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu.
Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.
Na zakończenie nauki w ramach Studium uczestnicy programu mają możliwość przystąpienia do egzaminu zaliczającego. Pozytywne zaliczenie egzaminu oraz wymagana frekwencja na wykładach gwarantuje uzyskanie dyplomu ukończenia Studium wydanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB. Dyplom jest jedynym na rynku certyfikatem dokumentującym udział w programie edukacyjnym zapewniającym kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługi klienta, sprzedaży i jednostek contact center.
Standardowa cena udziału w programie edukacyjnym Studium Menedżer Contact Center to 8 000 zł.
Dzięki współpracy SMB z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego każdy uczestnik Studium może skorzystać z dofinansowania nauki w kwocie 2000 zł - cena udziału w Studium to 6000 zł.
Istnieje możliwość płatności w ratach.
Dla organizacji, które zamierzają zainwestować w rozwój kadry pracowniczej dla większej liczby osób lub w ramach kilkuletniego programu rozwojowego dostępne są dodatkowe możliwości dofinansowania udziału w Studium. Zapraszamy do kontaktu.
Uwaga: część wykładów w ramach Studium będzie dostępna w formule otwartej dla osób nie będących uczestnikami Studium - szczegółowe informacje dostępne są u koordynatora programu (dane kontaktowe poniżej).
Udział w Studium wymaga złożenia następujących dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,
02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon-pt: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl
Dodatkowych informacji na temat Studium udziela:
Jarosław Iżycki
email: jaroslaw.izycki@smb.pl
tel. 785 408 500