Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
III edycja rozpoczyna się 12.12.2020 formularz zgłoszeniowy, terminarz spotkań oraz pozostałe pliki do pobrania znajdują się na dole strony. Dodatkowe informacje można uzyskać również pod numerem telefonu 785 40 85 00 lub jaroslaw.izycki@smb.pl
Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy).
Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC.
Przejdź dwudniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuję sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać własne naturalne predyspozycję oraz członków zespołu. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!
Przejdź dwudniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!
Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.
Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.
Poznaj normy COPC dotyczące branży contact center i zidentyfikuj obszary w których twoja organizacja może podnieść efektywność i skuteczność działań. Dołącz do grona ekspertów branżowych.
Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.
Rozwijamy kluczowe kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.
Poznaj wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.
Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.
Zostań wizjonerem i udoskonalaj organizację w oparciu o najnowsze narzędzia z zakresu design thinking.
Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.
Umiejętnie wprowadzaj zmiany w organizacji.
Wykorzystaj metodę zarządzania przez cele i naucz się je przekładać na indywidualne cele pracowników, podnosząc ich motywację, aktywność i inicjatywę.
Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zastania ekspertem w branży contact center.
Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikację zawodowe.
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu.
Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały oraz podręczniki m.in. ,,Zarządzanie Projektami’’. Dodatkowo udział w Klubie Menedżerów pozwala na dostęp do archiwalnych i przyszłych materiałów wykorzystywanych w ramach Studium.
Ukończenie całego programu Studium certyfikowane jest dyplomem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB i zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługo klienta, sprzedaży i jednostek contact center.
Twoja inwestycja | Cena | Cena po rabacie |
Studium Menedżer Contact Center – czesne za wpłatę jednorazową | 8000 zł | 6000 zł |
Studium Menedżer Contact Center – czesne płatne w 2 ratach | 8200 zł | 6200 zł |
Studium Menedżer Contact Center – czesne płatne w 4 ratach | 8400 zł | 6400 zł |
Dzięki współpracy z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego , udało nam się pozyskać dofinansowanie dla każdego uczestnika Studium w kwocie 2000 pln. Zgłoś się, żeby skorzystać z dofinansowania! Liczba miejsc ograniczona. | ||
Dla organizacji, które zamierzałyby zainwestować w rozwój kadry pracowniczej i wysłać więcej niż jedną osobę, przewidziane są dodatkowe rabaty. Zapraszamy do kontaktu. |
Informacje organizacyjne:
Termin rekrutacji: do 19 listopada 2020 r.
Wymagane dokumenty:
podanie o przyjęcie na studium (formularz do pobrania poniżej)
Miejsce składania dokumentów:
WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl
Informacji na temat Studium udziela:
Jarosław Iżycki
email: jaroslaw.izycki@smb.pl
tel. 785-408-500
MATERIAŁY DO POBRANIA: