fb linkedin Newsletter

Studium Menedżer Contact Center - poznaj aktulaną edycję

Studium Menedżer Contact Center - poznaj aktulaną edycję

Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

III edycja rozpoczyna się 21.11.2020 formularz zgłoszeniowy, terminarz spotkań oraz pozostałe pliki do pobrania znajdują się na dole strony. Dodatkowe informacje można uzyskać również pod numerem telefonu 785 40 85 00 lub jaroslaw.izycki@smb.pl

TRYB NAUKI:

Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy).

CO W PROGRAMIE:

Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC. 

  • ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW CC

Przejdź dwu dniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuję sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać własne naturalne predyspozycję oraz członków zespołu. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, PROCESAMI I JAKOŚCIĄ

Przejdź dwu dniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • NARZĘDZIA ROZWOJOWE DLA PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER

Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.

  • ZAGADNIENIA PRAWNE CONTACT CENTER

Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.

  • PODSTAWY STANDARDU COPC

Poznaj normy COPC dotyczące branży contact center i zidentyfikuj obszary w których twoja organizacja może podnieść efektywność i skuteczność działań. Dołącz do grona ekspertów branżowych.

PRAKTYCY BIZNESU:

Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.

KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE:

Rozwijamy kluczowe  kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.

  • PRZYWÓDCTWO

 Poznaj wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.

  • SZTUKA PREZENTACJI, NEGOCJACJI I SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.

  • KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Zostań wizjonerem i udoskonalaj organizację w oparciu o najnowsze narzędzia z zakresu design thinking.

  • FEEDBACK ORAZ OCENA PRACY

Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.

  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

Umiejętnie wprowadzaj zmiany w organizacji. 

  • ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

Wykorzystaj metodę zarządzania przez cele i naucz się je przekładać na indywidualne cele pracowników, podnosząc ich motywację, aktywność i inicjatywę. 

DODATKOWE KORZYŚCI:

  • POSZERZ SWOJĄ PERPSEKTYWĘ

Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zastania ekspertem w branży contact center.

  • ROZWIŃ KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE

Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikację zawodowe. 

  • DOŁĄCZ DO KLUBU MENEDŻERÓW CC

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu.

  • BOGATĘ ŹRÓDŁO WIEDZY I INSPIRACJI

Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.

  • PODRĘCZNIKI ORAZ UNIKALNE MATERIAŁY

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały oraz podręczniki m.in. ,,Zarządzanie Projektami’’. Dodatkowo udział w Klubie Menedżerów pozwala na dostęp do archiwalnych i przyszłych materiałów wykorzystywanych w ramach Studium.

CERTYFIKACJA:

Ukończenie całego programu Studium certyfikowane jest dyplomem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB i zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługo klienta, sprzedaży i jednostek contact center. 

 

Twoja inwestycjaCenaCena po rabacie
Studium Menedżer Contact Center – czesne za wpłatę jednorazową8000 zł  6000 zł
Studium Menedżer Contact Center – czesne płatne w 2 ratach8200 zł6200 zł
Studium Menedżer Contact Center – czesne płatne w 4 ratach8400 zł6400 zł
Dzięki współpracy z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego , udało nam się pozyskać dofinansowanie dla każdego uczestnika Studium w kwocie 2000 pln. Zgłoś się, żeby skorzystać z dofinansowania! Liczba miejsc ograniczona.
Dla organizacji, które zamierzałyby zainwestować w rozwój kadry pracowniczej i wysłać więcej niż jedną osobę, przewidziane są dodatkowe rabaty. Zapraszamy do kontaktu.

Informacje organizacyjne:

Termin rekrutacji: do 19 listopada 2020 r.

Wymagane dokumenty:

podanie o przyjęcie na studium (formularz do pobrania poniżej)

  • CV

Miejsce składania dokumentów:

WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

Jarosław Iżycki

email: jaroslaw.izycki@smb.pl

tel. 785-408-500

MATERIAŁY DO POBRANIA:

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne