Dwudniowe szkolenie online z zakresu zarządzania jakością w contacnt center. Szkolenie prowadzone przez prof. dr hab. Katarzynę Szczepańską.
Zajęcia z zarządzania jakością dotyczą praktycznych aspektów zastosowania zasad i metod zarządzania jakością w usługach świadczonych przez Contact Center. Forma warsztatów i dyskusji panelowych umożliwia:
• poznanie tajników zarządzania jakością usług CC z uwzględnieniem różnych standardów oraz dostarczania wartości klientowi;
• wzbogacenie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie jakościowego podejścia do obsługi klienta CC;
• nabycie umiejętności menadżerskiej oceny procesów obsługi klienta, stosowania metod zarządzania jakością;
• rozwinięcie zdolności analitycznego myślenia i grupowego rozwiązywania problemów w obsłudze klienta CC.
Udział z zajęciach pozwoli na tworzenie przewagi konkurencyjnej na rynku dostawców usług CC w perspektywie długookresowej oraz zastosowanie ciągłego doskonalenia w zapewnianiu ciągłości działania i ograniczania ryzyka biznesowego.
Koszt dwudniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w ramach programu Studium Menedżer Contact Center, największego programu rozwoju kompetencji menedżerskich w branży. Organizowane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji w branży contact center.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
☎ 785 40 85 00
jaroslaw.izycki@smb.pl