fb linkedin Newsletter

Subway? lekiem na szok klimatyczny

Sieć restauracji SUBWAY® przeprowadziła niestandardową akcję ambientową dla pasażerów lotniska Ławica w Poznaniu. Powracający z ciepłych krajów podróżni byli zaskoczeni, kiedy na taśmie bagażowej zamiast ich walizek pojawiły się… platery z sandwiczami. Krótki film „Warm welcome” pokazujący reakcję pasażerów można zobaczyć na http://youtu.be/Lc7z71EXnnY

 

Podróżni oczekiwali cierpliwie w hali bagażowej na lotnisku Ławica. Po kilku minutach wracający z Egiptu zamiast walizek zobaczyli na taśmie bagażowej wyjeżdżające sandwicze. Zaskoczenie zostało rozwiane przez wygłoszony przez megafon komunikat, że jest to poczęstunek przygotowany specjalnie dla nich przez restaurację SUBWAY® i ma służyć wzmocnieniu przed trudami aklimatyzacji do pogody panującej w Polsce.

„Wiemy, że długa zima dała się we znaki wszystkim. To właśnie mroźna pogoda zainspirowała nas do wsparcia podróżnych sandwiczami Sub of the Day, by zmniejszyć szok wywołany odmienną niż spodziewana temperaturą. Bardzo ucieszyły nas pozytywne reakcje podróżnych.” -  powiedział Jan Petr, Marketing Coordinator CEE

Akcja „Warm Welcome” zrealizowana została w ramach trwającej kampanii „Sub of the Day”, w ramach której przez cały tydzień wybrane sandwicze są serwowane w promocyjnej cenie.

Za kampanię marketingową oraz e-PR marki SUBWAY® na Polskę odpowiada agencja Q&AConsulting. Akcja została przeprowadzona przy ścisłej współpracy z Portem Lotniczym Ławica. 

(za Q&AConsulting)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne