fb linkedin Newsletter

Sukces konferencji ?Ochrona danych osobowych w marketingu ? nowe zjawiska i wyzwania?

Ochrona danych osobowych dotyczy wielu typów działalności gospodarczej, dlatego dnia 30 września odbyła się konferencja „Ochrona danych osobowych – nowe zjawiska i wyzwania”, zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz członka Stowarzyszenia - wydawnictwo Wiedza i Praktyka.

W wydarzeniu wzięło udział blisko 60 osób, pracujących w różnych branżach. Na konferencji mieliśmy okazję gościć specjalistów w zakresie prawa i nowych technologii. Eksperci bardzo chętnie dzielili się swoją wiedzą i opinią na temat ochrony danych osobowych w Polsce.

Jako współorganizatorzy uważamy konferencję  za bardzo udaną i mamy ochotę na więcej takich wydarzeń. Uczestnicy również byli bardzo zadowoleni i żeby nie być gołosłownym, przytaczamy kilka opinii:

Konferencja bardzo fachowa, rzeczowa –tematyka omawiana bardzo celnie, niestety pomijana przez firmy w Polsce, które są nieświadome jakie grożą im konsekwencje.

Właściwy dobór tematów oraz prowadzących  prezentacje. Atrakcyjna i adekwatna cena. Właściwe tempo prezentacji i ciągłość merytoryczna.

Ciekawe osobistości, które przedstawiały merytoryczne informacje w przystępny i nienużący sposób.

Żywe zainteresowanie tematyką konferencji, pokazało że w branży marketingu istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu działania.

Zachęcamy naszych Członków i Sympatyków do zgłaszania kolejnych propozycji, które będziemy mogli wspólnie organizować.

 
 

(Katarzyna Chylak, Biuro SMB)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne