Zapraszamy do udziału w jednodniowym szkoleniu online: Mentoring jako forma rozwoju pracowników.
Mentoring to partnerska relacja między mentorem/mistrzem, polegająca na tym, że Mentee wspierany przez Mentora - jego wiedzę, doświadczenie i osobowość - poznaje i rozwija siebie, definiując i realizując własne cele i wizje własnej osoby w obszarze zawodowym i/lub osobistym.
➡Wdrożenie mentoringu w firmie to korzyść dla każdej ze stron. Dla Mentees – możliwość mniejszej ilości błędów, dla Mentorów – satysfakcja z dzielenia się
wiedzą i prestiż, dla szefostwa – pokazywanie budowania jakości firmy przez świadome wzmacnianie rozwoju pracowników, dla klientów – poczucie, że w tej
organizacji młodsi stażem pracownicy nie eksperymentują na klientach, ale rozsądnie są wdrażani do pracy w różnych jej wymiarach.
➡Program szkolenia:
• Mentoring jako forma rozwoju - czym jest, a czym nie jest mentoring? Co odróżnia go od szkoleń, coachingu, doradztwa i terapii
• Mentor – jego rola i postawa – dobre i złe praktyki
• Cztery cele mentoringu – jak je realizować na co dzień w firmie
• Korzyści z mentoringu dla obu stron procesu i sponsora
Szkolenie i warsztaty prowadzi dr Piotr Wroński.
➡ Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania, od roku 2023 - Certyfikat Mentora, a od roku 2015 Międzynarodowy Certyfikat Doradcy i Asesora.
➡Przeprowadził ponad 1000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Szkole Trenerów Zarządzania MATRIK i Akademii Mistrzów Treningu.
Koszt udziału w szkoleniu to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Szkolenie odbędzie się online 19 marca 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenia odbywają się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://www.smb.pl/dzial/studium-menedzer-contact-center
➡W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00