Efektywne, sprawne i bezpieczne procesy to klucz do sukcesu w funkcjonowaniu biznesu. Zakłócenia w obszarze zarządzania procesami skutkują wymiernymi stratami finansowymi, stratą czasu oraz ryzykiem utraty klientów i pracowników. Zarządzanie procesowe to nieustanna weryfikacja i optymalizacja procesów, poprzez stosowanie korekt, gdy osiągane rezultaty różnią się od tych pierwotnie zaplanowanych. Umiejętność zarządzania procesami to okazja do poprawy efektywności działań prowadzonych w organizacji. Kompetencje z tego zakresu pozwalają na przemyślane wdrażanie zmian w firmie oraz wykazania się skutecznością menedżera.
Ramowy program szkolenia: Zarządzanie procesami w Contact Center
1. Geneza podejścia procesowego
2. Procedura zarządzania procesami
3. Korzyści wynikające z zarządzania procesami
4. Trzy warunki sprawnego procesu
5. Kompetencje organizacyjne wymagane w zarządzaniu procesowym
6. Zasady BPM
7. Process and Enterprise Maturity Model
8. Krytyczne elementy BPM
9. Optymalizacja procesów a nieprzewidziane zdarzenia
10. Zarządzanie procesami a pracownicy wiedzy
11. Metodyki zwinne (ang. agile)
Trener prowadzący: Julita Majczyk – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie zajmuje się problematyką rozwoju przywództwa w dużych przedsiębiorstwach i procesów biznesowych. Autorka publikacji naukowych w tym zakresie. Uczestniczyła w projektach finansowanych przez Unię Europejskiej (H2020-MSCA-RISE), Narodowe Centrum Nauki, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych spółek, w tym Procter & Gamble oraz PricewaterhouseCoopers.
Koszt szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 25 czerwca 2022 roku w godzinach od 10:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
???? jaroslaw.izycki@smb.pl