fb linkedin Newsletter

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 25 czerwca 2022 – Zarządzanie procesami w Contact Center

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 25 czerwca 2022 – Zarządzanie procesami w Contact Center

Efektywne, sprawne i bezpieczne procesy to klucz do sukcesu w funkcjonowaniu biznesu. Zakłócenia w obszarze zarządzania procesami skutkują wymiernymi stratami finansowymi, stratą czasu oraz ryzykiem utraty klientów i pracowników. Zarządzanie procesowe to nieustanna weryfikacja i optymalizacja procesów, poprzez stosowanie korekt, gdy osiągane rezultaty różnią się od tych pierwotnie zaplanowanych. Umiejętność zarządzania procesami to okazja do poprawy efektywności działań prowadzonych w organizacji. Kompetencje z tego zakresu pozwalają na przemyślane wdrażanie zmian w firmie oraz wykazania się skutecznością menedżera.

Ramowy program szkolenia: Zarządzanie procesami w Contact Center

1. Geneza podejścia procesowego

2. Procedura zarządzania procesami

3. Korzyści wynikające z zarządzania procesami

4. Trzy warunki sprawnego procesu

5. Kompetencje organizacyjne wymagane w zarządzaniu procesowym

6. Zasady BPM

7. Process and Enterprise Maturity Model

8. Krytyczne elementy BPM

9. Optymalizacja procesów a nieprzewidziane zdarzenia

10. Zarządzanie procesami a pracownicy wiedzy

11. Metodyki zwinne (ang. agile)

Trener prowadzący: Julita Majczyk – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie zajmuje się problematyką rozwoju przywództwa w dużych przedsiębiorstwach i procesów biznesowych. Autorka publikacji naukowych w tym zakresie. Uczestniczyła w projektach finansowanych przez Unię Europejskiej (H2020-MSCA-RISE), Narodowe Centrum Nauki, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych spółek, w tym Procter & Gamble oraz PricewaterhouseCoopers.

Koszt szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 25 czerwca 2022 roku w godzinach od 10:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

???? jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne