fb linkedin Newsletter

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 26 czerwca 2022 – Savoir-vivre w biznesie

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 26 czerwca 2022 – Savoir-vivre w biznesie

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 26 czerwca 2022 – Savoir-vivre w biznesie
Ramowy program szkolenia: Savoir-vivre w biznesie

1. Komunikacja w biznesie

  • pierwsze wrażenie
  • powitanie – uścisk dłoni i inne formy powitania
  • przedstawianie – zasady, tytułowanie
  • wizytówki – wygląd wizytówki, wymiana
  • komunikacja słowna
  • mowa ciała
  • rozmowy telefoniczne
  • komunikacja elektroniczna

2. Zasady pierwszeństwa 

  • procedencja w biznesie
  • zajmowanie miejsc podczas spotkań
  • zajmowanie miejsc na przyjęciu
  • kolejność miejsc w samochodzie
  • procedencja w windzie

3. Wizyty, konferencje i inne spotkania 

  • organizacja  
  • obowiązki gospodarza
  • przygotowanie gości/uczestników
  • negocjacje – „brudne chwyty” i jak sobie z nimi radzić

4. Wizerunek

  • ubranie dla kobiety – rodzaje, dodatki, zasady, błędy
  • ubranie dla mężczyzny - rodzaje, dodatki, zasady, błędy
  • dobór ubrania stosownie do okazji

5. Spotkania przy stole

  • rodzaje przyjęć
  • zaproszenia
  • organizacja stołu
  • zachowanie przy stole
  • kultura jedzenia i picia

Trener prowadzący: Beata Tokaj-Smoczkiewicz, ekspertka, trenerka i konsultantka z dziedziny etykiety biznesu, negocjacji i obsługi klienta. Wieloletni wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz realizatorka szkoleń dla sektora usługowego, przemysłowego i administracyjnego. Autorka scenariuszy i producent filmów dydaktycznych. Obecnie jest pracownikiem firmy handlowej, gdzie zajmuje się m.in. negocjowaniem umów. Ukończyła studia na Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe Współczesnej Dyplomacji, Negocjacji i Mediacji.  

Koszt szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 26 czerwca 2022 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

???? jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne