Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 26 czerwca 2022 – Savoir-vivre w biznesie
Ramowy program szkolenia: Savoir-vivre w biznesie
1. Komunikacja w biznesie
2. Zasady pierwszeństwa
3. Wizyty, konferencje i inne spotkania
4. Wizerunek
5. Spotkania przy stole
Trener prowadzący: Beata Tokaj-Smoczkiewicz, ekspertka, trenerka i konsultantka z dziedziny etykiety biznesu, negocjacji i obsługi klienta. Wieloletni wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz realizatorka szkoleń dla sektora usługowego, przemysłowego i administracyjnego. Autorka scenariuszy i producent filmów dydaktycznych. Obecnie jest pracownikiem firmy handlowej, gdzie zajmuje się m.in. negocjowaniem umów. Ukończyła studia na Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe Współczesnej Dyplomacji, Negocjacji i Mediacji.
Koszt szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 26 czerwca 2022 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
???? jaroslaw.izycki@smb.pl