fb linkedin Newsletter

Szkolenie on-line Studium Menedżera Contact Center: 20 maja 2023 - Zagadnienia prawne w Contact Center

Szkolenie on-line Studium Menedżera Contact Center: 20 maja 2023 - Zagadnienia prawne w Contact Center

Szkolenie on-line Studium Menedżera Contact Center: 20 maja 2023 - Zagadnienia prawne w Contact Center

 

Zagadnienia prawne w contact center. Na szkoleniu poruszona zostanie tematyka m.in. monitoringu pracowników, spory pracownicze w obszarze mobbingu i dyskryminacji, reguł zmiany zatrudniania i zwalniania pracowników, osobistej odpowiedzialności, zastosowania sztucznej inteligencji w contact center, prowadzenie sprzedaży przez cc, badania satysfakcji klienta, przepisów RODO.


 

Program szkolenia ,,Zagadnienia prawne w contact center’’

Monitoring pracowników Contact Center

rodzaje stosowanych monitoringów w świetle regulacji prawnych

wymagania prawne dla stosowania monitoringu pracowników

granice stosowania monitoringu.

Praca w trybie zdalnym – jak jest obecnie uregulowana; prawa i obowiązki stron

Spory pracownicze w Contact Center

Ochrona sygnalistów w Contact Center

obrona przed zarzutami o dyskryminację

obrona przed zarzutami o mobbing

omówienie możliwości i reguł zwalniania pracowników

omówienie możliwości i reguł zmiany warunków zatrudnienia

Alternatywne formy zatrudnienia i miejsce takich osób w organizacji

Relacje Menedżera Contact Center z najwyższym kierownictwem i reguły osobistej odpowiedzialności

Zastosowanie systemów sztucznej inteligencji w Contact Center

Prowadzenie sprzedaży przez Contact Center

Bazy danych klientów i potencjalnych klientów

Prowadzenie rozmów sprzedażowych

Badania satysfakcji klienta

Zasady regulujące sposób korzystania z mediów społecznościowych

Wykorzystywanie cudzych marek we własnej działalności promocyjnej

RODO w Contact Center

Problematyka korzystania z oprogramowania, przechowującego dane na serwerach poza EOG

InfoSec (ochrona danych) w Contact Center – najważniejsze zasady z perspektywy prawa

Współpraca z prawnikiem przy negocjowaniu umów z dostawcami, podwykonawcami, klientami.


 

Trener prowadzący: mec. Tomasz Grzybowski.

Założyciel i partner zarządzający w nowoczesnej Kancelarii radcowskiej CORE Law Grzybowski & Pilc. Prezes Zarządu CORE Consulting sp. z o.o., firmy specjalizującej się w obszarach compliance i cyberbezpieczeństwie. Swoją wiedzę koncentruje na rynkach opartych na danych i nowych technologiach. Zarządza zespołem znakomitych fachowców.

Inwestycja w szkolenie to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 20 maja 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 22 menedżerów z branży cc. 


 

Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://www.smb.pl/dzial/studium-menedzer-contact-center


 


 

Zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

???? mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne