fb linkedin Newsletter

Szkolenie Studium Menedżera CC: 13 CZERWCA 2021 – Design Thinking w contact center

Szkolenie Studium Menedżera CC: 13 CZERWCA 2021 – Design Thinking w contact center

Design Thinking to metoda wprowadzania nowych rozwiązań w oparciu o odkrycie i głębokie zrozumienie potrzeb użytkowników, odbiorców danego produktu czy zmiany, którą wprowadzamy na rynek lub w organizacji. To kreatywne znajdowanie optymalnego wspólnego obszaru wykonalności, opłacalności i potrzeb. Metoda jest powszechnie stosowana od kilkudziesięciu lat przez największe marki na świecie, m.in. Apple, Airbnb, Bank of America, IBM i wiele innych. Esencją Design Thinking jest oparte na konkretnych narzędziach, usystematyzowane wykorzystanie synergii jaka powstaje w procesie pracy w odpowiednio dobranym zespole.

Ramowy program szkolenia: 

Wprowadzenie do metody Design Thinking 

Poznanie biblioteki narzędzi Design Thinking do wykorzystania w Contact Center

Doświadczenie procesu w roli uczestnika

Otrzymanie praktycznych pomysłów do wdrożenia

Zagadnienia:

1. Wprowadzenie do Design Thinking – teoria i inspirujące case study ze świata

2. Proces empatii – warsztat zdolności do postrzegania różnych rozwiązań oczami drugiego człowieka

3. Proces syntezy – warsztat rozpoznawania prawidłowości. Odkrywanie kluczowe aspekty i wyciągamy wnioski ze wszystkich informacji jakie udało nam się zebrac

4. Generowanie pomysłów – proces kreatywny, poznanie narzędzi generowania pomysłów

5. Prototypowanie – wizualizacja pomysłów

6. Testowanie – jak to działa w praktyce?

7. Zakończenie – podsumowanie doświadczeń i ocena

Trener prowadzący: Przedsiębiorca, moderator design thinking, certyfikowany trener grupowy, mentor. Założyciel studia projektowego wednesdaystudio.pl. Prowadzi zajęcia dla studentów kierunków podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu nowych struktur i jednostek organizacyjnych oraz zarządzaniu zespołami. Wprowadzał innowacje procesów w firmach o krajowym i globalnym zasięgu. Wieloletni członek zespołów zarządzających. Od 2007 roku pełnił funkcje Dyrektora Regionu w polskich firmach logistycznych. Współtworzył od podstaw Contact Center IKEA Polska. W ramach organizacji globalnej IKEA, w centrum obsługi klienta wewnętrznego, był odpowiedzialny za region Europy Południowo-Wschodniej i oddziały w Paryżu i Warszawie. Ekspert zarządzania zmianą. Absolwent wydziału ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz studiów podyplomowych z zakresu finansów.

Forma szkolenia: stacjonarnie i online, uczestnik sam wybiera formę w jakiej będzie brał udział. Szkolenie online realizowane będzie przez aplikacje ZOOM, gdzie będzie można posłuchać części merytorycznej oraz wziąć udział w części warsztatów i dyskusji. Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Warszawie w siedzibie Polskiego Stowarzyszenie Marketingu SMB, ul. Konstruktorska 11.

Jak zapisać się na szkolenie?

  • Koszt jednodniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
  • Szkolenie odbędzie się stacjonarnie i online 13 czerwca w godzinach od 09:00 do 16:30
  • W celu zgłoszenia należy wypełnić poniższy formularz, dokonać przelewu na wskazane konto oraz przesłać go na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
  • Po zaksięgowaniu wpłaty, prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz zaproszenie od udziału w szkoleniu.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Project Manager

☎ 785 40 85 00

email jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne