Design Thinking to metoda wprowadzania nowych rozwiązań w oparciu o odkrycie i głębokie zrozumienie potrzeb użytkowników, odbiorców danego produktu czy zmiany, którą wprowadzamy na rynek lub w organizacji. To kreatywne znajdowanie optymalnego wspólnego obszaru wykonalności, opłacalności i potrzeb. Metoda jest powszechnie stosowana od kilkudziesięciu lat przez największe marki na świecie, m.in. Apple, Airbnb, Bank of America, IBM i wiele innych. Esencją Design Thinking jest oparte na konkretnych narzędziach, usystematyzowane wykorzystanie synergii jaka powstaje w procesie pracy w odpowiednio dobranym zespole.
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie do metody Design Thinking
Poznanie biblioteki narzędzi Design Thinking do wykorzystania w Contact Center
Doświadczenie procesu w roli uczestnika
Otrzymanie praktycznych pomysłów do wdrożenia
Zagadnienia:
1. Wprowadzenie do Design Thinking – teoria i inspirujące case study ze świata
2. Proces empatii – warsztat zdolności do postrzegania różnych rozwiązań oczami drugiego człowieka
3. Proces syntezy – warsztat rozpoznawania prawidłowości. Odkrywanie kluczowe aspekty i wyciągamy wnioski ze wszystkich informacji jakie udało nam się zebrac
4. Generowanie pomysłów – proces kreatywny, poznanie narzędzi generowania pomysłów
5. Prototypowanie – wizualizacja pomysłów
6. Testowanie – jak to działa w praktyce?
7. Zakończenie – podsumowanie doświadczeń i ocena
Trener prowadzący: Przedsiębiorca, moderator design thinking, certyfikowany trener grupowy, mentor. Założyciel studia projektowego wednesdaystudio.pl. Prowadzi zajęcia dla studentów kierunków podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu nowych struktur i jednostek organizacyjnych oraz zarządzaniu zespołami. Wprowadzał innowacje procesów w firmach o krajowym i globalnym zasięgu. Wieloletni członek zespołów zarządzających. Od 2007 roku pełnił funkcje Dyrektora Regionu w polskich firmach logistycznych. Współtworzył od podstaw Contact Center IKEA Polska. W ramach organizacji globalnej IKEA, w centrum obsługi klienta wewnętrznego, był odpowiedzialny za region Europy Południowo-Wschodniej i oddziały w Paryżu i Warszawie. Ekspert zarządzania zmianą. Absolwent wydziału ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz studiów podyplomowych z zakresu finansów.
Forma szkolenia: stacjonarnie i online, uczestnik sam wybiera formę w jakiej będzie brał udział. Szkolenie online realizowane będzie przez aplikacje ZOOM, gdzie będzie można posłuchać części merytorycznej oraz wziąć udział w części warsztatów i dyskusji. Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Warszawie w siedzibie Polskiego Stowarzyszenie Marketingu SMB, ul. Konstruktorska 11.
Jak zapisać się na szkolenie?
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
☎ 785 40 85 00
email jaroslaw.izycki@smb.pl