fb linkedin Newsletter

Szkolenie Studium Menedżera Cc: 20 czerwca 2021 – Doskonalenie procesów w contact center

Szkolenie Studium Menedżera Cc: 20 czerwca 2021 – Doskonalenie procesów w contact center

Doskonalenie procesów w contact center to szkolenie, które pomaga menedżerom poznać jeszcze lepiej filozofie i metodologie stałego doskonalenia procesów, które zwiększają efektywność funkcjonowania organizacji i stopień zadowolenia klientów. Pozwala to budować przewagę konkurencyjną organizacji na poziomie jakości świadczenia usług.

Ramowy program szkolenia: 

1. Standardy jakości dla Contac Center – COPC jako model referencyjny

    1.1. Model funkcjonalny i procesowy Contact Center

    1.2. KPI

2. Zarządzanie jakością

    2.1. Zależy kto pyta

    2.2. Narzędzia:

         2.2.1. Mapowanie doświadczeń

         2.2.2. Dashboard KPI

         2.2.3. Systemy IT

   2.3. Podejście do optymalizacji procesów

3. Dashboard CC – warsztaty i case study

   3.1. Inbound

   3.2. Outbound

   3.3. Selfservice

   3.4. Inne – wybrane przez uczestników

Trener prowadzący: Katarzyna Brzozowska, Head of Operational Excellence, Teleperformance Polska.

Od ponad 20 lat zajmuje się doskonaleniem obszarów obsługi klienta i sprzedaży w organizacjach o różnej skali i branży. Prowadzi międzynarodowe projekty standaryzacji i wdrażania procesów obsługowych w oparciu o aktualne benchmarki Customer Experience oraz rozwiązania technologiczne, uparcie namawiając do holistycznego podejścia w zarządzaniu zmianą.

Ekspert w obszarach projektowania procesów i wdrożeń Contact Centre, pragmatycznego podejścia do Omnichannel i digitalizacji. Prowadzi prelekcje i szkolenia w zakresie zarządzania Contact Center, CX, projektów transformacyjnych oraz praktycznego zarządzania jakością.

Forma szkolenia: Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Warszawie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.

Jak zapisać się na szkolenie?

Koszt jednodniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Szkolenie odbędzie się stacjonarnie 20 czerwca w godzinach od 09:00 do 16:30

W celu zgłoszenia należy wypełnić poniższy formularz, dokonać przelewu na wskazane konto oraz przesłać go na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

Po zaksięgowaniu wpłaty, prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz zaproszenie od udziału w szkoleniu.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Project Manager

☎ 785 40 85 00

email: jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne