Doskonalenie procesów w contact center to szkolenie, które pomaga menedżerom poznać jeszcze lepiej filozofie i metodologie stałego doskonalenia procesów, które zwiększają efektywność funkcjonowania organizacji i stopień zadowolenia klientów. Pozwala to budować przewagę konkurencyjną organizacji na poziomie jakości świadczenia usług.
Ramowy program szkolenia:
1. Standardy jakości dla Contac Center – COPC jako model referencyjny
1.1. Model funkcjonalny i procesowy Contact Center
1.2. KPI
2. Zarządzanie jakością
2.1. Zależy kto pyta
2.2. Narzędzia:
2.2.1. Mapowanie doświadczeń
2.2.2. Dashboard KPI
2.2.3. Systemy IT
2.3. Podejście do optymalizacji procesów
3. Dashboard CC – warsztaty i case study
3.1. Inbound
3.2. Outbound
3.3. Selfservice
3.4. Inne – wybrane przez uczestników
Trener prowadzący: Katarzyna Brzozowska, Head of Operational Excellence, Teleperformance Polska.
Od ponad 20 lat zajmuje się doskonaleniem obszarów obsługi klienta i sprzedaży w organizacjach o różnej skali i branży. Prowadzi międzynarodowe projekty standaryzacji i wdrażania procesów obsługowych w oparciu o aktualne benchmarki Customer Experience oraz rozwiązania technologiczne, uparcie namawiając do holistycznego podejścia w zarządzaniu zmianą.
Ekspert w obszarach projektowania procesów i wdrożeń Contact Centre, pragmatycznego podejścia do Omnichannel i digitalizacji. Prowadzi prelekcje i szkolenia w zakresie zarządzania Contact Center, CX, projektów transformacyjnych oraz praktycznego zarządzania jakością.
Forma szkolenia: Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Warszawie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.
Jak zapisać się na szkolenie?
Koszt jednodniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Szkolenie odbędzie się stacjonarnie 20 czerwca w godzinach od 09:00 do 16:30
W celu zgłoszenia należy wypełnić poniższy formularz, dokonać przelewu na wskazane konto oraz przesłać go na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
Po zaksięgowaniu wpłaty, prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz zaproszenie od udziału w szkoleniu.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
☎ 785 40 85 00
email: jaroslaw.izycki@smb.pl