Umiejętność zarządzania zmianami w organizacjach jest jedną z kluczowych kompetencji współczesnego menedżera. Obecna sytuacja na świecie jest determinowana sytuacją epidemiczną, konkurencją, rozwojem technologicznym, dynamicznym rynkiem pracy, wielokulturowością co wymusza na organizacjach potrzebę wprowadzania zmian, do których pracownicy muszą się zaadaptować. Wiele zmian wprowadzanych jest nieskutecznie, bez powodzenia lub zbyt wolno, ze względu na brak odpowiednich praktyk zarządzania zmianą i niedocenianie wagi odpowiedniej komunikacji i zróżnicowania w odbiorze zmian przez różnych interesariuszy.
Program szkolenia:
Wykładowca: Łukasz Ćwik, trener biznesu i doświadczony menedżer pracujący dla międzynarodowej organizacji.
Szkolenia pozwoli zapoznać się z dobrymi praktykami z zakresu zarządzania w branży contact center, którymi dzielą się doświadczeni menedżerowie. Umiejętne zarządzanie oraz efektywna współpraca w różnymi działami w firmie oraz z parterami jest kluczem do sukcesu zawodowego menedżera.
Wykładowcy: Rafał Dywan, Direct Banking Department Director at Bank Millennium oraz Agata Syrek-Palczewska Head of Contact Center at Bank Millennium.
Szkolenie prowadzone jest w ramach programu Studium Menedżer Contact Center, największego programu rozwoju kompetencji menedżerskich w branży. Organizowane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji w branży contact center
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
☎ 785 40 85 00