fb linkedin Newsletter

Szkolenie Studium Menedżera CC:20 I 21 marca 2021 - Zarządzanie oporem przed zmianą i funkcje zarządcze oraz współpraca cc z jednostkami zewnętrznymi

Szkolenie Studium Menedżera CC:20 I 21 marca 2021 - Zarządzanie oporem przed zmianą i funkcje zarządcze oraz współpraca cc z jednostkami zewnętrznymi

Część I szkolenie stacjonarne, z zakresu zarządzania oporem przez zmianą. 

Umiejętność zarządzania zmianami w organizacjach jest jedną z kluczowych kompetencji współczesnego menedżera. Obecna sytuacja na świecie jest determinowana sytuacją epidemiczną, konkurencją, rozwojem technologicznym, dynamicznym rynkiem pracy, wielokulturowością co wymusza na organizacjach potrzebę wprowadzania zmian, do których pracownicy muszą się zaadaptować. Wiele zmian wprowadzanych jest nieskutecznie, bez powodzenia lub zbyt wolno, ze względu na brak odpowiednich praktyk zarządzania zmianą i niedocenianie wagi odpowiedniej komunikacji i zróżnicowania w odbiorze zmian przez różnych interesariuszy.

Program szkolenia:

  • Przygotowanie kadry do wprowadzenia i moderowania zmianą w organizacjach,
  • Identyfikacja w jaki sposób reagujemy na zmiany,
  • Nabycie umiejętności adaptowania się zmiany,
  • Zwiększenie gotowości do zmian,
  • Zrozumienie źródeł oporu wobec zmian,
  • Autodiagnoza uczestników szkolenia,
  • Nabycie umiejętność postrzegania zmiany jako szansy.

Wykładowca: Łukasz Ćwik, trener biznesu i doświadczony menedżer pracujący dla międzynarodowej organizacji.

Część II szkolenie online, z zakresu funkcji zarządczych oraz współpracy cc z jednostkami zewnętrznymi. 

Szkolenia pozwoli zapoznać się z dobrymi praktykami z zakresu zarządzania w branży contact center, którymi dzielą się doświadczeni menedżerowie. Umiejętne zarządzanie oraz efektywna współpraca w różnymi działami w firmie oraz z parterami jest kluczem do sukcesu zawodowego menedżera.

Wykładowcy: Rafał Dywan, Direct Banking Department Director at Bank Millennium oraz Agata Syrek-Palczewska Head of Contact Center at Bank Millennium.

  • Koszt dwudniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
  • Szkolenie odbędzie się stacjonarnie 20 marca i online 21 marca 2021 roku w godzinach od 09:00 do 16:30
  • W celu zgłoszenia należy wypełnić formularz podany w linku poniżej, dokonać przelewu na wskazane konto oraz przesłać formularz na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
  • Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz zaproszenie od udziału w szkoleniu.

Szkolenie prowadzone jest w ramach programu Studium Menedżer Contact Center, największego programu rozwoju kompetencji menedżerskich w branży. Organizowane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji w branży contact center

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Project Manager

☎ 785 40 85 00

????jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne