fb linkedin Newsletter

Subwencja dla SMB "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich firm"

Subwencja dla SMB

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB uzyskało subwencję finansową w ramach rządowego programu "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich firm" udzieloną przez PFR SA. 

 

Edit 24.03.2021 Subwencja finansowa uzyskana przez SMB w ramach rządowego programu "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich firm" udzielona przez PFR SA. pomogła naszemu Stowarzyszeniu przetrwać bardzo trudny rok 2020 i sprawiła, że mogliśmy kontynuować ważne prace na rzecz branży. Istotnymi krokami na rzecz rozwoju i uregulowania tego obszaru rynku w roku 2020 było m.in. stworzenie Kodeksu dobrych praktyk branży DM, kontynuacja prac z UODO na rzecz przygotowania Kodeksu dobrych praktyk w obszarze przetwarzania danych osobowych w branży marketingu bezpośredniego, konsultacje przygotowywanego przez Ministerstwo Cyfryzacji nowego Prawa Komunikacji Elektronicznej oraz stała współpraca z FEDMA w obszarze regulacji unijnych. Stowarzyszenie przeprowadziło także wiele inicjatyw edukacyjnych promujących dobre praktyki rynkowe, w tym pomagające w ograniczeniu negatywnego wpływu pandemii na branżę (cykl #PozaSkryptem będący forum wymiany doświadczeń i rozwiązań  w nowej sytuacji rynkowej, akcja "Czysta klamka", Forum Marketingu Zintegrowanego, badanie "Wpływ koronawirusa na funkcjonowanie przedsiębiorstw " 2 edycje). Pozwoliła także na zaplanowanie dalszych prac na rok 2021, dzięki czemu możemy kontynuować działania na rzecz rynku marketingu bezpośredniego w Polsce.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne