Nabór zgłoszeń do konkursu już od 22 lutego! dowiedz się więcej!
Telemarketer Roku to jedyny konkurs marketingu bezpośredniego doceniający ludzi obszaru contact center, którzy są jednym z najważniejszych ogniw budowania świadomości marki i długofalowych relacji z klientem. Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta i sprzedaży oraz identyfikacja i promocja najlepszych praktyk rynkowych w komunikacji z klientem.
Dlaczego warto wziąć udział?
Korzyści dla firmy:
- Promocja firmy stosującej najwyższe standardy w komunikacji z klientami,
- Pozytywny wizerunek wśród obecnych i przyszłych pracowników,
- Świetne narzędzie HR (element rywalizacji zespołu, integracja zespołu wokół wspólnego wyzwania, wzrost motywacji pracowników, docenienie pracy konsultantów, feedback dla uczestnika),
- Bezpłatny wstęp na Galę wręczenia nagród (dla reprezentanta firmy),
- Udział w promocji i podnoszeniu prestiżu branży call i contact center.
Korzyści dla konsultanta:
- Obiektywna ocena warsztatu konsultanta od Jury (feedback),
- Prestiżowy tytuł Telemarketera Roku,
- Zawodowe wyzwanie i rywalizacja z najlepszymi,
- Szansa na rozwój kariery,
- Emocjonująca przygoda,
- Wstęp na Galę,
- Atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Telemarketer Roku ocenia zgłoszenia w 10 kategoriach i przyznaje 3 nagrody specjalne:
- Obsługa klienta – rozmowy wychodzące lub przychodzące polegające na udzieleniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi. Rozwiązanie sprawy musi nastąpić podczas jednej rozmowy. Do zgłoszenia wymagane są trzy rozmowy zakończone sukcesem;
- Sprzedaż telefoniczna – rozmowy telefoniczne (przychodzące lub wychodzące), które zakończyły się zakupem produktu/usługi lub jednoznaczną deklaracją zakupu przez klienta podczas rozmowy telefonicznej. Sprzedaż telefoniczna może składać się z jednej rozmowy lub “procesu”, który obejmuje maksymalnie trzy rozmowy. Proces to zestawienie dwóch lub trzech rozmów jednego konsultanta z jednym klientem, w trakcie których finalnie klient zdecydował się kupić produkt / usługę. Zgłoszone rozmowy będą oceniane pod kątem formalnym (czy sprzedaż wystąpiła) oraz merytorycznym ze szczególnym uwzględnieniem technik sprzedażowych i negocjacyjnych, operowanie językiem korzyści a także nawiązywanie relacji z klientem.
- Helpdesk – rozmowy przychodzące lub wychodzące zakończone rozwiązaniem problemu technicznego zgłoszonego przez klienta (zewnętrznego lub wewnętrznego);
- Windykacja – rozmowy wychodzące lub przychodzące zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności;
- Wideorozmowa – rozmowy przychodzące zakończone rozwiązaniem sprawy klienta, w których widoczny jest obraz wideo konsultanta;
- Czat sprzedażowy – rozmowa prowadzona za pośrednictwem czatu internetowego zakończona sprzedażą produktu lub usługi lub jednoznaczną deklaracją zakupową;
- Czat obsługowy – rozmowa prowadzona za pośrednictwem czatu internetowego, polegająca na udzieleniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze bądź pomocy technicznej przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi;
- Obsługa klienta w mediach społecznościowych – rozmowa prowadzona za pośrednictwem komunikatorów społecznościowych (np. Messenger, Skype, WhatsApp) o dowolnej tematyce, pokazująca specyfikę komunikacji w mediach społecznościowych;
- Obsługa klienta w kanale e-mail – rozmowa prowadzona za pośrednictwem kanału e-mail. Rozmowa prowadzona z ogólnego adresu do kontaktu lub z imiennych adresów służbowych zakończona rozwiązaniem sprawy klienta;
- Customer service in English – rozmowy wychodzące lub przychodzące prowadzone w języku angielskim, polegające na udzieleniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi. Rozwiązanie sprawy musi nastąpić podczas jednej rozmowy. Do zgłoszenia wymagane są trzy rozmowy zakończone sukcesem;
- Nagroda specjalna: Customer experience – rozmowy wychodzące lub przychodzące obrazujące proces budowania bardzo dobrej relacji między klientem a konsultantem oraz reprezentowaną przez niego firmą. Celem całego procesu ma być utworzenie długofalowej relacji oraz wzmocnienie lojalności w stosunku do marki. Do zgłoszenia wymagane są minimum dwie, maksymalnie trzy rozmowy składające się na proces obsługi tego samego klienta przez danego konsultanta.
- Nagroda specjalna: Rozmowa retencyjna – Rozmowy telefoniczne, których efektem jest to, że klient składający wcześniej chęć rezygnacji z produktu / usługi odstąpił od niej lub zdecydował się na inny, zaproponowany przez konsultanta produkt / usługę.
- Nagroda Kapituły: Efekt WOW – specjalna nagroda kapituły dla konsultanta za przeprowadzenie rozmowy, która nie poddaje się schematom i zdecydowanie jest “poza skryptem”. Jest to rozmowa nieszablonowa, w której konsultant osiąga efekt WOW który objawia się zwerbalizowanym zachwytem ze strony klienta kierującego wobec konsultanta słowa uznania. Rozmowa może być zgłoszona również w innej kategorii.
Jury konkursu to uznani eksperci branży, praktycy z zakresu szkoleń i monitoringu jakości, kreujący wspólnie z SMB rynek marketingu bezpośredniego w obszarze contact center.
WIĘCEJ NA stronie konkursu. Zapraszamy!