fb linkedin Newsletter

Telemarketer Roku 2020

Telemarketer Roku 2020

Telemarketer Roku to jedyny konkurs marketingu bezpośredniego doceniający ludzi obszaru contact center, którzy są jednym z najważniejszych ogniw budowania świadomości marki i długofalowych relacji z klientem. Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta i sprzedaży oraz identyfikacja i promocja najlepszych praktyk rynkowych w komunikacji z klientem. 

Telemarketer Roku ocenia zgłoszenia w 10 kategoriach: 

Obsługa klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi; 

Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi oraz rozmowy prowadzone w ramach kampanii utrzymaniowych; 

Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi oraz rozmowy prowadzone w ramach kampanii utrzymaniowych; 

Helpdesk – rozmowy przychodzące i wychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej dla klientów/ pracowników Zgłaszającego zakończone rozwiązaniem problemu; 

Windykacja – rozmowy przychodzące i wychodzące zakończone deklaracją spłaty należności; 

Wideorozmowa – rozmowa prowadzona według standardów profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon w ramach jednej z wymienionych wyżej kategorii, dzięki której przynajmniej jeden z rozmówców może słyszeć i widzieć drugiego; 

Czat sprzedażowy – rozmowa przychodząca prowadzona przez internetowy kanał kontaktu tj. czat, Messenger, Skype itp. zakończona sprzedażą produktu; 

Czat obsługowy – rozmowa przychodząca prowadzona przez internetowy kanał kontaktu tj. czat, Messenger, Skype itp. polegająca na udzieleniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze bądź pomocy technicznej przy zachowaniu standardów profesjonalnej obsługi klienta. 

Customer service in English – rozmowy wychodzące oraz przychodzące prowadzone w języku angielskim, polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi; 

Nagroda specjalna: Customer experience –  rozmowy przychodzące i wychodzące nienależące do pozostałych kategorii. Zakończone zbudowaniem bardzo dobrej relacji z klientem. 


Jury konkursu to uznani eksperci branży, praktycy z zakresu szkoleń i monitoringu jakości, kreujący wspólnie z SMB rynek marketingu bezpośredniego w obszarze contact center. 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne