fb linkedin Newsletter

To już koniec Henia w Tesco

Tesco negocjuje obsługę reklamową z agencją Red8. Oznacza to, że nowego przetargu rozpisanego przez sieć nie wygra agencja PZL, która była autorem koncepcji z udziałem postaci Henia i Krysi. A to z kolei oznacza - jak wynika z ustaleń "Presserwisu", że popularny Henio nie będzie już promował hipermarketów. Tesco i Red8 na razie nie chcą komentować sprawy. Według branży rezygnacja z Henia i Krysi w reklamach Tesco to jednak zły pomysł.

- Bardzo lubiłem ten koncept, bo był jednym z ostatnich, które się w polskiej reklamie w ogóle dało oglądać. Nie wydaje mi się, by już się przeżył czy wyczerpał. Jeszcze wiele można było z niego wycisnąć - mówi cytowany przez Pressserwis Michał Nowosielski, dyrektor kreacji BBDO Warszawa.

Jeden z ostatnich virali jaki pojawił się w sieci z Heniem miał tytuł „Teraz ja wam dam rabat@”. Henio, który tym razem niczym Jean-Claude Van Damme w reklamie Volvo wykonał efektowny szpagat, zachęcał w ten sposób do korzystania ze sklepu internetowego Tesco.pl poprzez podkreślenie oferowanych w nim zniżek na pierwsze zakupy.

Wcześniej Henio zasłynął np. jako kaznodzieja...

...albo jako piłkarz przed Euro 2012.

(za biz.tok.pl)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne