fb linkedin Newsletter

Toyota organizuje konkurs dla studentów

Nową Toyotę Aygo wprowadzą na polski rynek studenci.

Toyota Motor Poland organizuje konkurs skierowany do studentów pod nazwą Toyota Marketing Challenge, w którym główną nagrodą jest płatny staż w polskiej centrali koncernu. Zwycięzcy będą uczestniczyli w tworzeniu strategii wprowadzenia na polski rynek nowego modelu Toyoty – miejskiego Aygo.

Do konkursu należy zgłaszać się w 3-osobowych drużynach, dla których przewidziano 33 miejsca.

Konkurs przeznaczony jest dla drużyn, ponieważ brana pod uwagę jest również umiejętność pracy w zespole. Cały zwycięski team zasili zespół odpowiadający za wprowadzenie w 2014 roku nowego modelu Toyoty na polski rynek.

W jury konkursu, oprócz przedstawicieli koncernu, zasiadają również pracownicy agencji reklamowej Closbrothers.

Konkurs jest pierwszą częścią szeroko zakrojonej, niestandardowej kampanii reklamowej skierowanej do młodej grupy odbiorców.

Za projekt odpowiedzialna jest agencja reklamowa Closbrothers, a zakup i planowanie mediów - PHD Media Drection. Bliższe szczegóły na temat kampanii nie zostały podane.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne