Niedawno powołany dom mediowy Home & Media nie może kupić czasu reklamowego w ukraińskiej telewizji.
W obliczu eskalacji konfliktu na Ukrainie niektóre polskie firmy mają problemy z realizacją kampanii reklamowych na tamtejszym rynku. Z taką sytuacją spotkał się dom mediowy Home & Media, o którego powstaniu pisaliśmy 18 lutego br. Jak mówi Łukasz Roszkowski, założyciel domu mediowego, firma próbowała kupić czas reklamowy dla jednego ze swoich klientów - porównywarki cen usług Gezor.pl w telewizji National Television Ukraine (NTU). - Niestety, gdy miało dojść do zakończenia realizacji transakcji i podpisania umowy na zakup czasu antenowego, przedstawiciele publicznej telewizji odmówili, tłumacząc, że mają nakaz "z góry", aby nie sprzedawać reklam polskim firmom - mówi Łukasz Roszkowski. - Chcieliśmy zrealizować kampanię reklamową na Ukrainie, aby o naszym projekcie usłyszeli również sąsiedzi ze Wschodu. Niestety, nie udało się. Jesteśmy zawiedzeni odmową i faktem, że polityka wpływa na funkcjonowanie biznesu - dodaje Katarzyna Raczyło, project manager portalu Gezor.pl.
Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami NTU.
(za MMP24)