Certyfikat zrównoważonego rozwoju EcoVadis po raz trzeci. Unique One jako sprawdzony dostawca w biznesie.
Certyfikacja Ecovadis to pierwsza i największa na świecie platforma współpracy dla partnerów handlowych do dzielenia się informacjami na temat wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju. Ocena certyfikacji Ecovadis obejmuje szeroki zakres 21 kryteriów CSR w czterech głównych tematach: środowisko, pracę i prawa człowieka, uczciwe praktyki biznesowe i zrównoważone zamówienia, a ich wynikiem jest ogólna ocena firmy.
Dlaczego Unique One brało udział w badaniu?
Nasza działalność koncentruje się przede wszystkim na kompleksowej organizacji różnych form akcji promocyjnych. Wielu naszych dostawców i klientów to międzynarodowe firmy, które z zainteresowaniem przyglądają się naszym postępom w zakresie zrównoważonego rozwoju. Rzeczywiście, udział w programie EcoVadis jest dla nas dobrą okazją do pokazania, że jesteśmy odpowiedzialni w doborze partnerów, zapewniamy zgodność w naszych działaniach i pracujemy na rzecz odpowiedzialnego rozwoju biznesu. Ponadto uczestnictwo w tym programie zwiększa naszą wiarygodność.
Unique One po raz trzeci wyróżniony Certyfikatem
Zostaliśmy wyróżnieni po raz trzeci srebrnym medalem EcoVadis za nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. To ważne wyróżnienie zarówno w kontekście współpracy z naszymi partnerami, ale także albo i przede wszystkim na rzecz środowiska naturalnego. Co cieszy, poza otrzymaną nagrodą firma realizująca audyt posadzi w naszym imieniu drzewo, co symbolicznie podkreśli pozytywny wpływ naszych działań na rzecz planety – mówi Maciej Olszanka, Członek Zarządu Unique One. Jako przedsiębiorstwo stawiamy na transparentność w zakresie zrównoważonego rozwoju i działań CSR także w odniesieniu do swoich łańcuchów dostaw. Zaufanie i jakość stanowią podstawę naszych wszystkich długotrwałych relacji biznesowych. W ocenie EcoVadis jesteśmy szczególnie silni, jeśli chodzi o pracę i uczciwe praktyki biznesowe, a jeśli chodzi o środowisko – właściwe i racjonalne zarządzanie energią. Potwierdzenie możemy znaleźć w działaniu naszego biura , które w90% oświetlane jest źródłami energooszczędnymi, a system ogrzewania działa w trybie czasowym pracy biura, eliminując energię zużywaną „na pusto”. Jak wiemy biuro to przede wszystkim ludzie – w tym obszarze warte podkreślenia są dbałość o równouprawnienie, pełne respektowanie praw pracowniczych, a także możliwości rozwojowych, oferowanych naszych pracownikom, niezależnie od stanowiska, które zajmują.
Na pewno nie „spoczniemy na laurach” i będziemy kontynuowali swoje postanowienia w kolejnych latach, starając się o najwyższe pozycje przy kolejnych certyfikacjach – podkreśla Grzegorz Bonder, General Manager Unique One.
***
Informacje o agencji:
UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingową i działa na rynku od ponad 22 lat. W ramach grupy UNIQUE działa: agencja marketingowa UNIQUE ONE oraz agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty. UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, a Grzegorz Bonder (Prezes Zarządu UNIQUE ONE) jest Wiceprezesem PSM SMB. UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów. Aktualnie pracuje m.in. dla takich firm jak: Grupa Azoty, Nestle Polska (m.in. WINIARY, GERBER, KitKat, Lion, Płatki Nestle), Visa, GUS, Rossmann, DPD, PGNiG Termika, Goodyear, BIC.
Dołącz do nas:
https://www.linkedin.com/company/unique-one-sp-z-o-o-
https://www.facebook.com/Unique-One-1602794413308793/
Kontakt do mediów:
Edyta Walenciej
mail:edyta.walenciej@uniqueone.pl
tel.: +48 535 999 929