fb linkedin Newsletter

UNIQUE ONE organizuje loterię dla sklepów Intermarché

UNIQUE ONE organizuje loterię  dla sklepów Intermarché

Sieć sklepów Intermarché powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „Nagrodowe mistrzostwa”. 

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 18 maja do 11 lipca 2021.

Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 zł, a następnie zarejestrować paragon na loteriaintermarche.pl lub poprzez aplikację mobilną Intermarché. Za każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji, uczestnik otrzymuje podwójny los w loterii (za zgłoszenie przez loteriaintermarche.pl uczestnik otrzymuje 1 los). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Uczestnik może zdobyć dodatkowe losy (maksymalnie 5) jeśli na jego paragonie zgłaszanym do loterii będzie również obecny min. 1 produkt spośród promowanych marek: Benecol, Coca-Cola, Colgate, Grześki, Lays.

W loterii co tydzień losowane są trzy 50-calowe telewizory Panasonic oraz trzydzieści trzy bony Intermarché o wartości 300 zł. W finale loterii, spośród wszystkich zgłoszeń, rozlosowane zostaną trzy samochody Toyota Aygo. Losowanie samochodów odbędzie się 13 lipca 2021 r.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę prawną loterii oraz zakup i wydanie nagród. Loterię wspierają działania digital, w tym social media oraz OOH i materiały POS w punktach sprzedaży.

***

Informacje o agencji:

UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingu zintegrowanego i działa na rynku od przeszło 20 lat.  W ramach grupy UNIQUE działa: Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE, agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty. UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, a Grzegorz Bonder (Prezes Zarządu UNIQUE ONE), jest Wiceprezesem PSM SMB.

Aktualnie Agencja UNIQUE ONE pracuje m.in. dla takich firm jak: Rossmann, Nestlé Polska, VISA, Imperial Tobacco, FFiL Śnieżka, Velux, Canon, BIC, Play, PGNiG, Makro Cash&Carry. UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów oraz Loterii Orlen.

www.uniqueone.pl

Dołącz do nas:

https://www.linkedin.com/company/unique-one-sp-z-o-o-

https://www.facebook.com/Unique-One-1602794413308793/

Informacje o Intermarché:

Intermarché to franczyzowa sieć supermarketów spożywczych prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców. Sieć liczy już ponad 200 sklepów w całej Polsce i planuje otwarcie kolejnych. Wizytówką sieci jest świeżość i jakość oferowanych produktów, ale nie tylko. Intermarche każdego dnia inspiruje, zapewnia szeroki wybór i zaskakuje bardzo niskimi cenami.

Obecnie sklepy Intermarché mają swoje placówki w czterech krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Więcej o Intermarché na www.muszkieterowie.plwww.intermarche.pl.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne