fb linkedin Newsletter

Warsztat "Nowe unijne rozporządzenie nt. ochrony danych osobowych - konsekwencje dla branży marketingu bezpośredniego"

W związku z reformą ram prawnych ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej i wieloma niejasnymi, jakie te zmiany spowodowały w działaniach branży marketingu bezpośredniego Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprosiło adw. dra Pawła Litwińskiego do poprowadzenia warsztatu. W trakcie spotkania będzie możliwość wysłuchania eksperta od zagadnień ochrony danych osobowych, a także zadania pytań i przedyskutowania wszelkich wątpliwości. Serdecznie zapraszamy.

Prowadzący: adw. dr Paweł Litwiński (Kancelaria Barta Litwiński)

Termin: 14 marca 2016, godz. 14-17

Miejsce: Siedziba SMB, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa

Plan warsztatu

14:00-14:30 Rozpoczęcie, powitanie gości, wystąpienie wstępne SMB

14:30-16:00 Prelekcja dra Pawła Litwińskiego

16:00-17:00 Dyskusja, pytania z Sali

Forma uczestnictwa:

Bezpłatny udział – członkowie SMB

Opłata administracyjna 50 zł netto – osoby niebędące członkami SMB.

Zgłoszenia drogą mailową: katarzyna.kolibabska@smb.pl

Prowadzący: dr Paweł Litwiński

Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Spółka Partnerska, www.bartalitwinski.pl

Adwokat, partner w kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów, członek sekcji prawa własności intelektualnej Instytutu Allerhanda. Członek komisji: ds. Informatyzacji i Legislacyjnej Naczelnej Rady Adwokackiej. Ekspert Komisji Europejskiej do spraw ochrony danych osobowych w umowach cloud computing. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Szkoły Prawa Amerykańskiego UJ i Catholic University of America, Columbus School of Law, Washington.

Autor i współautor licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu prawa ochrony danych osobowych, prawa nowych technologii i prawa telekomunikacyjnego, w tym komentarza do ustawy o ochronie danych osobowych (CH Beck, 2009, II wyd. 2013, III wyd. 2015), monografii „Ochrona danych osobowych w ogólnym postępowaniu administracyjnym” (Wolters Kluwer, 2009), a także pozycji p.t. „Prawo Internetu” (LexisNexis 2004, 2007), „Prawo reklamy i promocji” (LexisNexis 2007), monografii: „Ochrona danych osobowych. Aktualne problemy i nowe wyzwania” (2007), „Ochrona danych osobowych w Polsce z perspektywy dziesięciolecia” (2007) oraz „Prawo umów elektronicznych” (2006). Prelegent na konferencjach, szkoleniach i kongresach związany z powyższą tematyką prawną. Wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego i na Akademii Leona Koźmińskiego.

 

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne