Konferencja Najlepsi Polish Contact Center Awards 2024
warsztaty webinarowe 9 - 10 października 2024 r.
To idealny moment, żeby zdobyć nowe umiejętności i zrobić coś dla siebie, nawet jeśli pogoda nie dopisuje.
Oto kilka powodów, dla których warto wziąć udział:
- Praktyczne przykłady sukcesów – prezentowane case studies to nie teoretyczne rozważania, ale nagrodzone, sprawdzone projekty, które odniosły sukces na polskim rynku. Zamiast ogólników, dowiesz się, co naprawdę działa i jak możesz to wdrożyć w swojej firmie.
- Szybka dawka wiedzy w 3 godziny – każdy z webinarów trwa tylko 3 godziny, a zawartość jest intensywna i konkretna. Jeśli zależy Ci na szybkiej i efektywnej nauce bez zbędnego przeciągania, to idealny format.
- Branża się zmienia – bądź na bieżąco – rynek zdalnej komunikacji z klientami rozwija się dynamicznie, a trendy technologiczne, oczekiwania klientów i nowe regulacje wpływają na sposób działania firm. Dzięki webinarom dowiesz się, jakie zmiany są najważniejsze i co warto wziąć pod uwagę, aby nie zostać w tyle.
- Bezpieczna inwestycja czasu – wiemy, że każdy ma napięty grafik. Dlatego możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca i – co najważniejsze – w każdej chwili wrócić do nagrań, jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo.
???? Terminy webinarów:
- 9 października 2024 r.
- 10 października 2024 r.
???? Czy te webinary naprawdę mogą coś zmienić?
Oczywiście!
Niezależnie od tego, na jakim etapie kariery jesteś, wiedza i doświadczenia liderów branży mogą pomóc Ci osiągnąć więcej.
Zdobądź nowe umiejętności i przyspiesz rozwój swój i swojego zespołu – to moment, by zrobić krok naprzód!
Dowiedz się więcej o konferencji i programie