3 lutego Wiedza i Praktyka rozszerzy portfolio publikacji o tygodnik biznesowo-prawny. Pismo będzie wydawane w formacie cyfrowym wspieranym nakładem drukowanym.
„Tygodnik Biznes i Prawo” to pismo skierowane do przedsiębiorców, menedżerów, urzędników, a także osób związanych z funkcjonowaniem firm w obszarze prawno-biznesowym. Grupa czytelników tygodnika jest więc zbieżna z czytelnikami książek, poradników i publikacji wydawanych do tej pory przez WiP.
Tytuł będzie kolportowany do 550 tysięcy odbiorców, wyselekcjonowanych spośród czytelników publikacji wydawnictwa. Wersja papierowa będzie dostępna w kioskach sieci Ruch i Garmound oraz salonach prasowych EMPIK, w cenie 5 zł. Nakład wersji drukowanej to 5 tys. egzemplarzy.
„Tygodnik Biznes i Prawo” będzie miał 48 stron. Tematycznie będzie podzielony na część biznesową oraz prawną. W związku z wydawaniem „Tygodnika Biznes i Prawo” wydawnictwo dołączyło do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i planuje jego monitoring. Redaktorem naczelnym „Tygodnika Biznes i Prawo” jest Marek Kutarba, wcześniej zastępca redaktora naczelnego w Dzienniku Gazecie Prawnej, kierownik działu podatkowego w Gazecie Prawnej, szefem działu biznesu jest Zbigniew Biskupski.
W związku z nowym tytułem Wiedza i Praktyka uruchomiła dedykowany newsroom i dział reklamy.
(za Wydawnictwo Wiedz i Praktyka)