fb linkedin Newsletter

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Wojciech Bogusz objął stanowisko group brand managera i odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec. Zastąpił on Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze na stanowisku global brand activation directora international premium brands.

W dziale marketingu Grupy Żywiec miały miejsce także inne zmiany. Stanowisko group brand managera marki Żywiec oraz NPD objęła Izabela Głodek, wcześniej pracowała dla marki Warka. Do zespołu marketingu dołączyła też Izabela Błaszczyk-Janicka na stanowisko marketing managera marki Warka.

Kierownikiem działu informacji strategicznej została Magdalena Nowrot, a Witold Adamski objął stanowisko media managera.

Z kolei Tomasz Dębowski (poprzednio brand manager Tatry) zastąpił na stanowisku senior brand managera marki Heineken Szymona Michalika, który odszedł z firmy.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne