Usługi PlusBanku będą oferowane w 1,2 tys. punktach sprzedaży obydwu operatorów.
PlusBank (dawny Invest-Bank), Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i Cyfrowy Polsat, operator platformy satelitarnej, wprowadzają wspólną ofertę. Klienci obydwu operatorów, którzy założą konto w PlusBanku, mogą obniżyć abonament wybranej usługi o 5 proc. za każde 500 zł wydane kartą debetową lub kredytową oraz naklejką MasterCard PayPass lub zyskać 5 proc. do wartości doładowania dla telefonu Plus Mix lub Plus na Kartę.
Tę ofertę będzie wspierała ogólnopolska kampania reklamowa z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.
Autorem kreacji jest agencja Grey Group. Reżyserem spotów jest Bartek Ignaciuk. Za produkcję spotów odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono Chimney Pot. Media planują i kupują PHD Media Direction i Carat Polska.
Równolegle oferta produktów bankowych PlusBanku będzie sprzedawana w sieci 1,2 tys. punktów handlowych Plusa i Cyfrowego Polsatu.
(za MMP24)