fb linkedin Newsletter

Zarząd SMB powołał Radę Programową konkursu Telemarketer Roku 2016

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz ósmy organizuje konkurs Telemarketer Roku. Jest to jedyne tego typu wydarzenie branży Call i Contact Center. Z roku na rok, do udziału w nim zgłasza się co raz więcej firm. Po siedmiu edycjach konkursu liczba uczestników wzrosła z 54 do blisko 180 osób. SMB przewiduje, że w tym roku uda się pobić kolejny rekord liczby zgłoszeń.

 

Nad merytoryką konkursu Telemarketer Roku czuwa Rada Programowa, złożona z przedstawicieli największych polskich firm, związanych z branżą Call i Contact Center. W tym roku, członkowie Rady Programowej - wybitni specjaliści z wieloletnim doświadczeniem - przyznają również nagrody w konkursie Złota Słuchawka, który od tegorocznej edycji stał się niezależnym od Telemarketera Roku, oddzielnym konkursem. W poprzednich latach Nagroda Specjalna „Złota Słuchawka” była przyznawana w ramach jednej z kategorii konkursu Telemarketer Roku.

 

Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB powołał Radę Programową konkursu Telemarketer Roku w następującym składzie:

1. Maciej Wielkopolan – Przewodniczący Rady Programowej, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

2. Katarzyna Swatowska – Ekspert PR w branży Call Center i nowych technologii, autorka bloga swatowska.pl

3. Rafał Dywan – Dyrektor Biura Contact Center i Biura Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie PZU

4. Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria, Dyrektor Zarządzający Pionu Call Center

5. Marcin Kapralski – Prezes Call Center Inter Galactica

6. Katarzyna Pamuła-Prud – Dyrektor Zarządzający Departamentu Utrzymania i Monitorowania Procesów Operacyjnych w Banku BPH

7. Urszula Skarżyńska-Zarańska – Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w MetLife

8. Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

9. Krzysztof Zając – Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange

Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz całego sektora. Oprócz tego, wydarzenie ma promować najlepsze praktyki rynkowe, a tym samym podnosić standardy działania i budować profesjonalny wizerunek branży Call i Contact Center.

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne