fb linkedin Newsletter

Zbigniew Wodecki w kampanii T-Mobile

10 stycznia br. rozpoczyna się noworoczna kampania T-Mobile promująca przebojowe oferty operatora z gwarancją najtańszych smartfonów na start oraz dwóch tabletów za złotówkę. Przebojową ofertę T-Mobile promuje gwiazdor polskiej estrady Zbigniew Wodecki.

Noworoczna kampania T-Mobile startuje w okresie rynkowych wyprzedaży promując gwarancję najtańszych smartfonów na start oraz dwa tablety za złotówkę z jedną opłatą miesięczną, dostępnych w ofercie operatora. Spoty reklamowe dla tej kampanii zostały przygotowane w oparciu o wykorzystywaną przez T-Mobile koncepcję krótkich historii opowiadanych w windzie.

Tym razem w kampanii reklamowej T-Mobile wziął udział, Zbigniew Wodecki, gwiazdor polskiej estrady i wykonawca ponadczasowego przeboju „Pszczółka Maja”. Linia melodyczna tego utworu jest też wykorzystywana w spotach reklamowych przez Zbigniewa Wodeckiego.

Spoty reklamowe przygotowane dla kampanii są dostępne na kanale T-Mobile na portalu You Tube pod poniższymi linkami:

http://www.youtube.com/watch?v=T-324PlbphA

http://www.youtube.com/watch?v=h3cvaAMm2Bw

Kampania będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, stacjach telewizyjnych oraz radiowych, obejmie nośniki zewnętrzne, jak również Internet. Działania promocyjne będą prowadzone również w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży T-Mobile w całym kraju. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją kreatywną G7 oraz domem mediowym Starcom.

(za T-Mobile)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne