Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB informuje o istotnych zmianach w swoim zespole. Z początkiem września dotychczasowa Dyrektorka Generalna SMB - Urszula Zarańska-Skarżyńska obejmuje funkcję Doradczyni Zarządu.
Urszula przez ostatnie lata pełniła kluczową w rozwoju Stowarzyszenia rolę, umacniając pozycję SMB na rynku m.in. przy wyznaczaniu standardów w obszarze marketingu bezpośredniego. Jej wkład w budowanie współpracy z partnerami branżowymi oraz rozwój inicjatyw legislacyjnych przyczynił się do wzrostu znaczenia Stowarzyszenia. W nowej roli będzie czuwać nad obszarem prawa i legislacji oraz wspierać rozwój działań w sekcji direct marketingu.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB składa serdeczne podziękowania Urszuli Zarańskiej- Skarżyńskiej za jej wieloletnią pracę, zaangażowanie i wkład w rozwój organizacji. Jej wiedza i doświadczenie stanowiły fundament, na którym oparto liczne inicjatywy w polskim sektorze marketingu bezpośredniego.
Funkcję Dyrektora Zarządzającego obejmuje Marcin Sosnowski, dotychczasowy Dyrektor ds. rynku Contact Center. Pozostając aktywnym w obszarze zdalnej obsługi klienta, Marcin Sosnowski będzie teraz również odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie działalnością Stowarzyszenia, kontynuując rozwój i wyznaczanie standardów w dynamicznie zmieniającym się obszarze CC.
Jednocześnie Anna Kalicka-Motawa, pełniąca dotąd funkcję Dyrektorki ds. wydarzeń i relacji partnerskich, obejmuje stanowisko Zastępczyni Dyrektora Zarządzającego. Anna będzie wspierać strategiczne działania Stowarzyszenia, zwłaszcza te dotyczące współpracy z partnerami oraz organizacji kluczowych wydarzeń branżowych.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB od lat wspiera rozwój zarówno tradycyjnych jak i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej. Promuje strategię omnichannel jako najskuteczniejsze podejście w komunikacji z klientem, przyczyniając się do rozwoju standardów w obszarze contact center oraz innowacyjnych praktyk komunikacyjnych.
"Zmiany w naszym zespole są odzwierciedleniem dynamicznego rozwoju Stowarzyszenia i branży, w której działamy. Nowe role i odpowiedzialności wzmocnią naszą aktywność na rzecz rozwoju standardów w marketingu bezpośrednim oraz obsłudze klienta" – powiedział Marcin Sosnowski.