W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się Gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych “e-Commerce Polska awards 2015”. Wręczono 14 nagród głównych oraz 2 nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości - nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.
W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:
Design roku
Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl
Innowacja roku
Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl
Pomysł promocyjny roku
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com
Mobilny design roku
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com
W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:
Przełamanie nieufności
Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl
Strona roku
Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl
m-Commerce
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl
Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:
Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl
Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe - mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. - mówi Patrycja Sass - Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej. - Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce. - dodaje Sass - Staniszewska.
Na uczestników Gali czekał też inspirujący panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce - doświadczenia i oczekiwania.
Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.
(Za: eCommerce Polska, http://www.ecommercepolska.pl/pl/o-nas/aktualnosci/listopad-2015/znamy-laureatow-iii-edycji-konkursu-e-commerce-polska-awards/)