Po pięciu tygodniach wytężonej pracy i przesłuchaniu ponad pięciu tysięcy minut rozmów, zgłoszonych w sześciu kategoriach konkursowych tj: sprzedaż inbound; sprzedaż outbound; obsługa klienta; windykacja, inne projekty. Jury zakończyło prace w ramach pierwszego etapu konkursu, który w finale wyłoni najlepszych w Polsce, Telemarketerów Roku 2014.
W tym roku otrzymaliśmy ponad 50% więcej zgłoszeń niż w roku ubiegłym. Mimo tego, dzięki zwiększonemu składowi jury, prace przebiegły bardzo sprawnie. – podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury. Łącznie zostało odsłuchanych 540 rozmów, każda rozmowa była oceniana niezależnie przez minimum dwóch członków jury. W nielicznych przypadkach, w których wartości nadanej przez jurorów punktacji istotnie się różniły, przeprowadzaliśmy ponowne odsłuchy i weryfikację ocen dla zapewnienia proporcjonalności stosowanych kryteriów. Do kolejnego etapu zakwalifikowały się osoby, których rozmowy zostały ocenione najwyżej w danej kategorii, a ich wynik był wyższy niż średnia uzyskana w grupie.
Przedstawiamy listę półfinalistów, którzy zakwalifikowali się do II etapu konkursu Telemarketer Roku 2014:
Dariusz | Węsierski | help desk | Bank BPH |
Michał | Mirończuk | help desk | Bank BPH |
Łukasz | Gendera | help desk | Arvato services |
Barbara | Wójtowicz | help desk | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Marta | Kipińska | help desk | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Mariusz | Tierling | help desk | UPC Polska |
Piotr | Lupa | inne projekty | Alior Bank |
Magdalena | Mąkol | inne projekty | Alior Bank |
Katarzyna | Żak | inne projekty | Bank BPH |
Magdalena | Król | inne projekty | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Anna | Stanko | inne projekty | ING Usługi Finansowe |
Lidia | Szczepanska | obsługa klienta | 4 Life Direct |
Zuzanna | Weiskopf | obsługa klienta | Arvato services |
Dagmara | Szupke | obsługa klienta | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Patrycja | Taflińska | obsługa klienta | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Magdalena | Nastańska | obsługa klienta | BZWBK |
Maria | Podgórzak | sprzedaż inbound | ccp.pl |
Karolina | Guzowska | sprzedaż inbound | Sitel Polska |
Agnieszka | Krasnodębska | sprzedaż inbound | Skarbnica Narodowa |
Karolina | Mazur | sprzedaż outbound | Alior Bank |
Dominik | Haak | sprzedaż outbound | Arvato services |
Marta | Rafałowicz | sprzedaż outbound | Multi Interactive Solutions |
Tomasz | Szulc | sprzedaż outbound | Skarbnica Narodowa |
Teresa | Kupiec | sprzedaż outbound |
Skarbnica Narodowa |
Maciej | Siemaszko | windykacja | Bank BPH |
Katarzyna | Muszalska (Pomaska) | windykacja | Bank BPH |
Olga | Urbańska | windykacja | BEST |
Aleksandra |
Sibon | windykacja | ING Bank Śląski |
Anna | Hyżyk | windykacja | Intrum Justitia |
Znacząco wyższa liczba zgłoszeń, niż w roku ubiegłym świadczy o popularności konkursu Telemarketer Roku, a także rosnącej świadomości, że jakość prowadzonych kampanii staje się coraz ważniejszym wskaźnikiem konkurencyjności na rynku call center. – dodaje Urszula Zarańska, przewodnicząca jury. Cieszy fakt, że w tym roku poza firmami, które zgłosiły uczestników po raz pierwszy, wiele firm ponownie zdecydowało się na udział w konkursie, włączając go tym samym do stałego systemu motywacyjnego dla swoich pracowników.
Gratulujemy wszystkim półfinalistom, z którymi spotkamy się w dniach 11 – 13 czerwca br., w siedziby Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, podczas drugiego etapu konkursu. Jednocześnie już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm, do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 26 czerwca 2014 (Fabryka Trzciny w Warszawie), podczas 9 finału, najważniejszego konkursu marketingu bezpośredniego w Polsce, Golden Arrow.
W skład tegorocznego jury konkursu Telemarketer Roku 2014, wchodzą następujący eksperci branży call i contact center: Urszula Zarańska - Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego, MetLife Amplico – przewodnicząca jury, Dorota Łakomicka - Kierownik ds. Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych DHL Express International, Łukasz Pawłyszyn - Trener i Konsultant biznesowy w Centrum Bankowości Bezpośredniej, Marcin Polowiec - Dyrektor Zarządzający Bancom, Honorata Lemiesz, Psycholog i Trener, Rafał Brożyna - Coach Sprzedaży i Trener w BBP „Edukacja”, Kamila Krawczyk-Strawińska - Prezes Zarządu w Multi Interactive Solutions, Adam Pluciński - Trener, Manager w Circinus Training Center, Barbara Grzegrzółka-Szostak - Konsultant HR, Trener grupowy w HILLWAY Training & Consulting, Marek Jamróz - Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Universal Agent, Sylwia Sasin - Kierownik Działu Szkoleń i Jakości DataContact, Grzegorz Witek - Kierownik ds. Operacyjnych w Bertelsmann Media oddział Arvato Services, Bartosz Kawka - Kierownik Działu Monitoringu i Szkoleń w Telmon, Sławomir Rawa - Dyrektor Operacyjny w Polskiej Agencji Marketingu Zintegrowanego
Wszelkie dodatkowe pytania dotyczące półfinału oraz udziału w Gali Golden Arrow, lub zgłoszeń do nagrody specjalnej ZŁOTA SLUCHAWKA, prosimy kierować do biura konkursu Telemarketer Roku: 22 555 33 10 | telemarketer@smb.pl | www.telemarketerroku.pl
(za Biuro Prasowe SMB)