fb linkedin Newsletter

Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej poszukuje agencji

Związek Sadowników RP planuje trzyletnią kampanię promującą owoce jagodowe. Jej budżet to 4 mln euro.

Działania mają być prowadzone na rynku polskim, austriackim, szwedzkim, fińskim i czeskim. Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za przygotowanie identyfikacji graficznej kampanii, przeprowadzenie jej w prasie i na nośnikach zewnętrznych, organizację spotkań branżowych i konferencji i stworzenie serwisu internetowego o europejskich owocach jagodowych.

Szacowany całkowity koszt kampanii to 4 mln euro (wliczając wynagrodzenie agencji). Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać do 10 marca.

(za PRoto.pl)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne