fb linkedin Newsletter

Zwycięzcy konkursu Golden Arrow 2016

23 czerwca br. w PIN-UP Studio w Warszawie odbyła się Gala konkursu Golden Arrow. Gala Konkursu Marketingu Bezpośredniego odbyła się już po raz jedenasty. W tegorocznej edycji przyznano 16 statuetek oraz 34 wyróżnienia. Jury pracowało pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, dyrektora marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Poznaliśmy również zwycięzców agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego. Podczas gali wręczono również nagrody agencjom eventowym oraz została przyznana nagroda specjalna ufundowana przez Pocztę Polską.

W kategorii Wysyłka bezpośrednia BtoB agencja United Partners otrzymała statuetkę za pracę "Casanova w Starej Hawanie". Najlepszym programem lojalnościowym BtoC okazał się IKEA Family przygotowany przez Loyalty Point. W kategorii Promocja sprzedaży BtoC triumfowała praca Leo Burnett dla Vision Express "Wielkie Badanie Wzroku". Projekt H&M Loves Music Warsaw agencji Endorfina Events dostał Golden Arrow w kategorii Experiential marketing - event marketing, a w kategorii Experiential marketing - field marketing Loyalty Point, Mediacom, BBDO Warszawa triumfowały z pracą dla Mars Polska "Przesyłka do łapek własnych". Polymus za pracę "wyrzucone.pl" dostał statuetkę

w kategorii Experiential marketing – pozostałe formy. "The Division News" dla Ubisoft to praca Mindshare Polska nagrodzona Golden Arrow jako Digital marketing - kampania internetowa. W kategorii Digital marketing - social media agencja VML Poland wygrała statuetkę za projekt "Są lepsze sposoby na zdobycie 6GB" dla Orange Polska. Mobiem

i Vizeum Polska nagrodzono za pracę The Walking Dead! dla Fox Networks (kategoria Digital marketing - marketing mobilny). Z kolei AdCookie i VR Global dostały statuetkę za "Innowacyjny marketing nieruchomości" dla Domar Development w kategorii Digital marketing - innowacja internetowa, Praca VML Poland dla Ministerstwo Zdrowia "Jak działa zdrowy człowiek" otrzymała nagrodę w kategorii Digital marketing - wideo. Z kolei

w kategorii Kampania zintegrowana BtoC triumfowali "Młodzi Bogowie" dla Prudentiala przygotowani przez BBDO Warszawa i Starcom. Projekt Podwórko Nivea autorstwa Lubię To – Linked by Isobar i MEC otrzymał Golden Arrow w kategorii CSR. Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska w kategorii Non profit uhonorowano za projekt "Znani Zaginieni" dla Fundacji Itaka. W kategorii Design IQ Marketing dostała statuetkę za projekt "Ostoya Vodka. Odetchnij". Agencja Plej wygrała w kategorii Open z pracę H&M Sport WF-Reaktywacja. W tym roku jury nie przyznało nagrody Grand Prix.

Konkurs organizowany jest pod egidą "Media & Marketing Polska" we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB. Sponsorem tegorocznej edycji konkursu był PKN Orlen S.A., natomiast partnerem głównym Poczta Polska. 

Więcej informacji na stronie: http://goldenarrow.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne