Aktualności

2012-07-12
4Life Direct odbiera nagrodę

Pierwsza polska firma wyróżniona dwoma złotymi medalami na corocznym Europejskim Kongresie Contact Center World Awards w Londynie.

Dystrybutor ubezpieczeń na życie to pierwsza firma wyróżniona tą nagrodą w Europie za najlepsze call center oraz za innowacyjność i skuteczność metod sprzedażowych. Światowy finał konkursu odbędzie się w listopadzie w Stanach Zjednoczonych.

Wśród poprzednich laureatów znaleźli się m.in. ING, Volkswagen, DHL i HP. W konkursie mogą startować firmy, które wdrażają innowacyjne metody, podnoszą standardy obsługi klienta oraz prowadzą skuteczne kampanie sprzedażowe przy wykorzystaniu call center.

Contact Center World to międzynarodowe stowarzyszenie, które zrzesza 130 tys. członków na całym świecie.

To kolejne wyróżnienie dla 4Life Direct – w Polsce firma zdobyła już nagrodę programu certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi, a w 2011 r. otrzymała nagrodę Laur Klienta w kategorii odkrycie roku oraz nagrodę Jakość Roku.

(za MMP)

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo