fb linkedin Newsletter

Zarząd i Komisja Rewizyjna


 

 

 

 

KADENCJA ZARZĄDU 2020-2022

Magdalena Brzeska

Prezes Zarządu SMB

Prezes Zarządu, Axelo

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Mgr socjologii i kulturoznawstwa. Od 2003 r. związana z branżą marketingu precyzyjnego. Jako dyrektor, a następnie prezes zarządu Schober Information Group przez ponad 13 lat zarządzała polskim oddziałem firmy, specjalizującej się w obszarze profilowania oraz analizy danych. Aktualnie CEO w Axcelo / driven by data – spółce skoncentowanej na usługach generowania leadów i profilowania oraz analityce danych B2B i B2C. W działalność SMB zaangażowana od 2006 roku (w tym od 2010 w zarządzie organizacji). Jako prezes zarządu uczestniczy m.in. w rozmowach z regulatorami rynku i konsultacjach legislacyjnych, reprezentując interesy branży marketingu zintegrowanego w Polsce i na forum międzynarodowym. 

Członek zarządu Warszawskiego Chóru Międzyuczelnianego. Wielbicielka teatru i jazzu, doświadczona podróżniczka.

 

Izabela Krueger-Pawłowski

Wiceprezes Zarządu SMB

Prezes, METRO ADVERTISING Sp. z o.o.

Prezes Zarządu firmy MGA METRO GROUP Advertising Sp. z o. o. odpowiedzialna za jej rozwój w Polsce od 1999r. MGA to podmiot wyspecjalizowany w dziedzinie produkcji materiałów i wydawnictw reklamowych, masowej dystrybucji druków reklamowych oraz realizacji kampanii mediowych zarówno dla spółek Grupy Metro w Polsce i Europie środkowo- wschodniej jak i wybranych klientów zewnętrznych.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Würzburg (Niemcy). Karierę zawodową rozpoczęła w dziale ekspansji niemieckiej Korporacji prywatnych szkół i ośrodków edukacyjnych Rahn-Dittrich w Lipsku, gdzie odpowiadała za rozwój sieci szkół prywatnych na terenie Polski, Węgier, Ukrainy i w Egipcie.

Entuzjastka zarządzania zmianą i inteligencji emocjonalnej, stawia na ludzi otwrtych, pozytywnych, pracowitych i uczciwych, takich, którym się chce.

 

Grzegorz Bonder

Wiceprezes Zarządu SMB

Prezes Zarządu Unique One

Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE. Z branżą reklamowo-marketingową związany jest od przeszło piętnastu lat.

W 2002 roku odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 roku agencja zmieniła nazwę na UNIQUE ONE i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”.

Agencja UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej.

W 2006 roku w ramach struktur agencyjnych UNIQUE ONE stworzyła i wdrożyła własny system contact center, którego częścią jest call center. Od tego czasu prowadzi projekty z użyciem własnej infrastruktury call center przy kampaniach ogólnopolskich, loteriach, konkursach i innych tego typu akcjach m.in. dla takich firm jak: Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Makro, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów. W ubiegłym roku UNIQUE ONE, w wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów, rozpoczęło realizację projektu ogólnopolskiego o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa, która potrwa rok, do października 2016 roku. W loterii wykorzystywany jest komplet elementów contact center, w tym call center.

Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów – ma na swoim koncie tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.

 

Mikołaj Janicki 

Członek Zarządu SMB 

Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.

 

Jacek Barankiewicz

Członek Zarządu SMB

BWExperts Sp. z o.o.

Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie.

Od 2002 roku Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (do 2016), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim.

Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).

 

Robert Wasiak

Członek Zarządu SMB

Dyrektor Działu Telesprzedaży, Sales Effectiveness Manager, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Zdobyta wiedza biznesowa pozwoliła mu na zbudowanie od podstaw wewnętrznych call centers dla różnych branż. Jest praktykiem w optymalizowaniu współistnienia insourcingu i outsourcingu w telesprzedaży i obsłudze klienta. Zdobyte doświadczenie procentowało w udanym wprowadzeniu biznesowej zamiany outsourcingu usług telemarketingowych na outsourcing usług teleinformatycznych w prowadzonym dziale telesprzedaży.

Zwolennik relacyjnego podejścia do klienta i profilowanego doboru kandydatów do stanowisk w call center, co wpływa na wzrost prestiżu zawodu telemarketera i efektywności kanału.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą call center związany od 2002 roku. Najpierw w outsourcingu (TP Internet – Contact Center), przechodząc kolejne szczeble w strukturze call center. Następnie w Canal+ Cyfrowy odpowiadając za telesprzedaż na rynku potencjalnym, a także wznowienia i dosprzedaż w tym kanale. Koordynował uruchomienie wewnętrznego contact center platformy Cyfra+ i jego kolejne rozbudowy. Od 2010 Dyrektor Działu Telesprzedaży w wydawnictwie dla profesjonalistów Wolters Kluwer, gdzie zbudował wewnętrzny dział telesprzedaży. Obecnie odpowiedzialny także za wprowadzanie najlepszych praktyk telesprzedaży w dywizji Legal & Regulatory Wolters Kluwer. Od 2015 roku łączy to ze stanowiskiem Sales Effectiveness Manager wspierającym rozwój kanałów sprzedaży wydawnictwa w ramach best practices korporacji.

 

Wojciech Glapa 

Członek Zarządu SMB

Wiceprezes Zarządu w Arteria S.A. 

Od 2009 odpowiada z ramienia Zarządu Arteria S.A. za funkcjonowanie obszaru multimedialnego kontaktu z klientami Grupy Arteria. Aktualnie rozwija projekty strategiczne i multilingual w obszarze Contact Center funkcjonującym w strukturach Arteria S.A  i trzech spółek zależnych Grupy . Zasoby contact center Grupy Arteria obejmują 11 lokalizacji na terenie kraju, 2200 stanowisk i ponad 3 tys. pracowników. W 2003 wdrożył i uruchomił największy w kraju projekt outsourcingu obsługi klientów dla jednego z czołowych graczyw branży elektroenergetyki. Projekt realizowany jest nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W latach 2005 -2010 rozwijał nowe usługi w segmencie multimedialnej obsługi klientów dołączając do portfolio klientów czołowych partnerów z branży gazownictwa, elektroenergetyki, telekomunikacji, ubezpieczeń, telewizji kablowych, rynku wydawniczego i szeregu innych . Od 2010 rozwija nowy kierunek wykorzystania infrastruktury i metodologii zarządzania wywodzącej się z Call Center w projektach telefonicznego konsultingu biznesowego i długoterminowego wsparcia Klientów korzystających z zaawansowanych narzędzi marketingu internetowego. Zbudował projekt czołowego gracza branży marketingu internetowego wspierający klientów biznesowych w 11 krajach.

 

Michał Włodarczyk

Członek Zarządu SMB

Prezes Zarządu, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

Od 1995 aktywnie działa w marketingu bezpośrednim. Na swojej dotychczasowej drodze zawodowej z sukcesem wdrażał rozwiązania z wielu dziedzin marketingu bezpośredniego wspierające różne dziedziny biznesowe oraz łącząc kompetencje marketingowe, sprzedażowe z rozwojem oferty produktowej. Od ponad 20 lat związany z branżą wydawniczą jako CEO, od wielu lat pracujący w środowisku międzynarodowym. Z sukcesem wdraża strategie digitalizacji i innowacyjnych form oferowania treści różnym grupom zawodowym.

Innowator, inspirator w budowaniu platform elektronicznych, edukacji na odległość w oparciu o nowe technologie i marketing bezpośredni.

Absolwent Ekonomii Szkoły Głównej Handlowej i Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie aktywnie biega i gra w badmintona. Lubi dobre kino. Interesuje się nowymi technologiami.

 

KADENCJA KOMISJI REWIZYJNEJ 2018 - 2020

Sławomir Rawa

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Affility Polska Sp. z o.o.

Ekspert w dziedzinie komunikacji z użyciem narzędzi marketingu zintegrowanego. Biegła znajomość organizacji i realizacji kampanii promocyjnych w połączeniu z siłami sprzedaży. Posiada również wieloletnie doświadczenie związane z budową i zarządzaniem bazami danych. Obecnie zarządza realizacją kampanii telemarketingowych, Adwords/SEO, Social Media, generowaniem leadów, content marketingiem i szeroko rozumianą komunikacją elektroniczną. 

 

Jarosław Zuchora

Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej

Dyrektor zarządzający w Wedo Sp. z o.o.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży internetowej oraz marketingu bezpośrednim. W poprzednich miejscach pracy zajmował managerskie stanowiska w takich firmach takich jak: Eniro,  Clear Sense, Mediadress.

Wedo to skuteczna agencja reklamy 360. Eksperci w dziedzinie projektowania stron WWW, pozycjonowania, kampanii SEM, kampanie outdoor i szeroko pojętego marketingu.

 

Anna Karwacka

Sekretarz Komisji Rewizyjnej

Partner, Dyrektor Merytoryczny w firmie CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J.

Trener, Wykładowca akademicki. Kierownik Projektów EFS, Konsultant ds. Zasobów Ludzkich, Koordynator Projektów Rekrutacyjnych i Szkoleniowych oraz Manager Projektów doradczych (CCTRAINING, Call Center Poland S.A.) Doradza firmom branży Customer Service w planowaniu struktur organizacyjnych i doborze pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje. Specjalista w dziedzinie oceny potencjału pracowniczego i diagnozowania poziomu kompetencji.

Specjalizuje się w prowadzeniu coachingu i treningów z zakresu systemów zarządzania, systemów doboru, obsługi klienta; zarządzaniu projektami szkoleniowymi, pozyskiwaniu środków z Europejskiego Funduszu Społecznego i zarządzaniu projektami współfinansowanymi; Rekrutacji i selekcji - executive search, zarządzania rekrutacją masową; Wdrażaniu i pracy w Systemie Zarządzania przez Kompetencje.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej; Szkoły Psychoterapii i Warsztatu Psychologicznego INTRA.

 

Ewa Stańska

Współwłaścicielka agencji marketingowych Boomer Sky Ltd i New eHope. 

Od lat w branży marketingowej. Doświadczenie zawodowe zbierała w agencjach marketingu bezpośredniego i mobilnego w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w marketingu konsumenckim – konkursach, loteriach, promocjach, począwszy od strony marketingowej, przez technologiczną, na aspektach prawnych kończąc. 

Aktualnie mieszka w Berlinie i rozszerza działalność tak na rynku niemieckim, jak i międzynarodowym o usługi płatności internetowych w sektorze "high risk", a także o szeroko rozumiany project management.

Absolwentka studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie we współpracy z University of West London, Podyplomowego Studium Integracji Europejskiej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Tomasz Nawój 

Client Partner, NAV AGENCY

Z branżą marketingową związany od ponad 13 lat i od samego początku z obszarami shopper i trade marketingu. Współpracował z jednymi z największych marek na rynku, z portfolio takich firm jak Danone, Żywiec Zdrój, Stock Polska, CEDC, JTI, Beiersdorf, Grupa Żywiec czy Carlsberg. Z wykształcenia polonista oraz absolwent studiów z zakresu design managementu; z zamiłowania praktyk metodologii design thinking. Założyciel i dyrektor zarządzający NAV Agency – agencji kreatywnej, specjalizującej się w wielokanałowej aktywacji marek. Tu odpowiada za wypracowywanie efektywnych i innowacyjnych rozwiązań integrujących media off- i online.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne