fb linkedin Newsletter

O nas

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem. Założeniem tych działań jest by wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, na każdym etapie ze sobą współpracowały w celu zapewnienia najwyższego poziomu customer experience i budowy trwalej relacji z klientem.

Misja

Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży, edukacja oraz wspieranie firm stosujących najwyższe standardy działania. Stworzone przez Stowarzyszenie warunki ramowe sprzyjają innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym. Udział w pracach SMB daje możliwość współpracy i wymiany doświadczeń z liderami rynku i profesjonalistami z branży. 

Najważniejsze inicjatywy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest od wielu lat organizatorem konkursów i konferencji, wyznaczających standardy w branży marketingu bezpośredniego. Najważniejszymi wydarzeniami są: Forum Marketingu Zintegrowanego, Konkursy: Golden Arrow, Złota Słuchawka, Telemarketer Roku. Działalność edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB skierowana jest do wszystkich uczestników rynku marketingu bezpośredniego. Prowadzimy szkolenia oraz badania rynkowe wraz z Kantar Polska (Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – przedstawiające skuteczność kanałów marketingu bezpośredniego i ich postrzeganie przez konsumentów podlinkować www.pbmz.smb.pl), a także Program Studium Menedżer Contact Center, który powstał przy ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Rady tematyczne i branżowe

Obecnie przy Stowarzyszeniu działa kilka wyspecjalizowanych rad: Rada ds. Rynku Direct Mail, Rada ds. Rynku Contact Center, Rada ds. prawa marketingu. W radach toczone są prace nad najważniejszymi zagadnieniami rynku, opracowywane kodeksy etyczne i dobrych praktyk, akty samoregulacyjne, konsultowane projekty ustaw branżowych i inicjatyw legislacyjnych i omawiane aktualne wyzwania. To doskonałe miejsce do budowania relacji biznesowych, obserwowania trendów rynkowych i trzymania ręki na pulsie polskiego rynku marketingu. Rady biorą udział w opracowywaniu kryteriów konkursów prowadzonych przez SMB oraz programów edukacyjnych.

Członkowie i partnerzy

Stowarzyszenie współpracuje z ponad 300 członkami i partnerami. Znalazły się wśród nich między innymi firmy z branży: direct mail, drukarnie wielkoformatowe, kancelarie prawne, contact center, agencje marketingu bezpośredniego, full service, agencje shopper marketingowe, brokerzy baz danych, agencje email marketingowe, domy mediowe, a także firmy z branży finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, technologicznej, IT, konsultingowej, badawczej, szkoleniowej oraz uczelnie wyższe, związki branżowe i media oraz regulatorzy rynku. SMB jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA i blisko współpracuje z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urzędem Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwem Cyfryzacji dzięki czemu aktywnie opiniuje projekty aktów prawnych dotyczących rynku komunikacji marketingowej na poziomie ustawodawstwa polskiego i europejskiego oraz dba o przestrzeganie norm etycznych zebranych m.in. w Kodeksie Etycznym SMB. 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne