Regulamin patronatów:
1. Stowarzyszenie jest zainteresowane organizowaniem, kultywowaniem i wspieraniem działań wpływających na rozwój i dobre praktyki marketingu zintegrowanego.
2. Zgodnie z właściwymi zapisami w Statucie, SMB prowadzi działalność informacyjną, szkoleniową i popularyzatorską i tym samym umożliwia objęcie patronatem konferencji, wykładów, wydarzeń, publikacji, itp.
3. W trosce o prawidłową oraz zgodną z zasadami organizacji wysoką jakość merytoryczną działań, w których uczestniczy Stowarzyszenie, Zarząd SMB przyjął zapisy regulujące zasady patronatów.
4. Proces ewaluacji i akceptacji patronatów SMB: obowiązuje od 1 listopada 2010 roku.
I. Procedura wystąpienia z wnioskiem o patronat:
Warunkiem ubiegania się o patronat jest złożenie wniosku opisanego poniżej.
1. Firma/organizacja/inny podmiot zwraca sie o patronat do SMB i przedstawia drogą pisemną (e-mail)
następujące informacje (wniosek):
a) Krotki opis wydarzenia/produktu itp., które ma być objęte patronatem.
b) Termin i miejsce wydarzenia.
c) Krótki opis firmy organizującej wydarzenie, ew. producenta, usługodawcy.
d) Charakterystykę odbiorców wydarzenia/produktu (target audience) z wskazaniem zasięgu (międzynarodowy,
ogólnopolski, regionalny, lokalny).
e) W przypadku konferencji, itp. - program oraz nazwiska prelegentów. W przypadku publikacji, spis treści oraz
nazwisko/a autorów.
f) Listę pozostałych sponsorów/patronów.
g) Wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizację wydarzenia lub imprezy ze strony wnioskodawcy wraz
z podaniem jego numeru telefonu, e-maila.
Proces ewaluacji i akceptacji patronatów SMB
II. Rozpatrzenie wniosku
SMB w terminie 7 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku o objęcie patronatem danego wydarzenia lub
imprezy wydaje decyzję o objęciu patronatem bądź decyzję o odmowie objęcia patronatem tego wydarzenia lub
imprezy i przesyła tę decyzję e-mailem podmiotowi wnioskującemu o patronat.
III. Postanowienia końcowe
W przypadku wyrażenia przez SMB zgody na objęcie patronatem danego wydarzenia lub imprezy, SMB i
wnioskodawca ustalają szczegółowe warunki tego patronatu w odrębnej umowie lub porozumieniu, które powinno
mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
SMB zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub wstrzymania patronatu i dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych
w przypadku naruszenia przez Organizatora warunków umowy.