Status Partnera SMB to wyróżnienie dla instytucji i firm, które – mimo braku formalnego członkostwa – aktywnie wspierają rozwój branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Współpraca z Partnerami pozwala SMB skuteczniej działać na rzecz profesjonalizacji rynku, wdrażania dobrych praktyk i tworzenia nowoczesnych rozwiązań prawnych i technologicznych.
Partnerami SMB są organizacje, które wnoszą wkład merytoryczny, organizacyjny i ekspercki w nasze projekty, badania, wydarzenia i działania edukacyjne. To dzięki ich zaangażowaniu SMB pełni rolę platformy łączącej biznes, naukę, media i regulatorów.
Finanse, telekomunikacja, energetyka, konsulting, nowe technologie
Agencje badawcze i kancelarie prawne, wspierające SMB wiedzą, analizami i ekspertyzami
UKE, UODO, UOKiK, Ministerstwo Cyfryzacji
Legal Affairs Committee, członkowie Data Protection Working Group
Uniwersytet Warszawski – Wydział Zarządzania
Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego
Organizacje takie jak: FEDMA
OOH Magazine, Marketing przy Kawie, Press, Social Press
e-Gospodarka, Biuletyn Obsługi Klienta, CC News
SMB aktywnie wspiera i obejmuje patronatem wartościowe wydarzenia, konferencje oraz publikacje, które promują wysokie standardy w marketingu zintegrowanym. Jako Partner:
Partnerstwo z SMB to nie tylko prestiż – to realna możliwość współtworzenia zrównoważonego, innowacyjnego i odpowiedzialnego rynku marketingowego w Polsce. Wspólnie z naszymi Partnerami: