Aktualności
Atende/EDL i Kantar Polska wprowadziły na rynek nowatorskie narzędzie analityczne - platformę TGI smart do monitoringu zjawisk konsumenckich w kilkuset kategoriach produktowych.
Teraz można samodzielnie analizować dane o kategoriach i markach, a także generować raporty analityczne.
TGI smart pozwala w szybki i intuicyjny sposób dowiedzieć się, ilu konsumentów liczy kategoria, kim są jej użytkownicy, jak często jest ona używana, jakie marki są najpopularniejsze.
TGI smart dostarcza szeregu informacji wspierających efektywne planowanie strategiczne i marketingowe.
ZAŁÓŻ BEZPŁATNE KONTO DEMO I SPRAWDŹ:
https://www.tgismart.com
KONTAKT: tel. 22 545 22 05
Przy zakupie do końca grudnia wpisz kod rabatowy:
smart2019
kod ten uprawnia do 5% zniżki.
Przeczytaj także
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.