Aktualności

2019-12-03
Atende/EDL i Kantar Polska wprowadziły na rynek nowatorskie narzędzie analityczne

Atende/EDL i Kantar Polska wprowadziły na rynek nowatorskie narzędzie analityczne - platformę TGI smart do monitoringu zjawisk konsumenckich w kilkuset kategoriach produktowych.
 
Teraz można samodzielnie analizować dane o kategoriach i markach, a także generować raporty analityczne.
 
TGI smart pozwala w szybki i intuicyjny sposób dowiedzieć się, ilu konsumentów liczy kategoria, kim są jej użytkownicy, jak często jest ona używana, jakie marki są najpopularniejsze.
 
TGI smart dostarcza szeregu informacji wspierających efektywne planowanie strategiczne i marketingowe.
 
ZAŁÓŻ BEZPŁATNE KONTO DEMO I SPRAWDŹ: 
 
https://www.tgismart.com
 
KONTAKT: tel. 22 545 22 05
 
Przy zakupie do końca grudnia wpisz kod rabatowy:                                 
 
smart2019    

kod ten uprawnia do 5% zniżki.

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo