Firma Nestle Polska S.A. powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kampanii dla marki Winiary pod hasłem „Budyniowe Love”.
2 października wystartowała ogólnopolska loteria audioteksowa dla marki Winiary! Główną rolę grają tu budynie, kisiele i galaretki. Zasady są proste i znane, ponieważ wszystko opiera się na zgłoszeniach SMS. Co godzinę padają nagrody pieniężne w wysokości 50 zł, a to, o którą nagrodę miesięczną Uczestnik gra, wybiera na etapie dokonywania zgłoszenia do loterii. Do wyboru mamy 2 nagrody miesięczne: 10 000 PLN na rodzinne przyjemności albo rodzinne warsztaty kulinarne o wartości 12 000 PLN.
W loterii został wykorzystany mechanizm Instant Win, dzięki czemu Uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się o potencjalnej wygranej. Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii to: 2.10 -30.11.2023 r. Szczegóły i regulamin można sprawdzić na www.uniqueone.pl/regulaminy oraz na www.winiary.pl
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, KV kampanii, organizację i obsługę loterii jak również obsługę systemu sms’owego.