fb linkedin Newsletter

Agencja UNIQUE ONE organizuje ogólnopolską loterię dla marki Winiary.

Agencja UNIQUE ONE organizuje ogólnopolską loterię dla marki Winiary.

Firma Nestle Polska S.A. powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kampanii dla marki Winiary pod hasłem „Budyniowe Love”. 

 

2 października wystartowała ogólnopolska loteria audioteksowa dla marki Winiary! Główną rolę grają tu budynie, kisiele i galaretki. Zasady są proste i znane, ponieważ wszystko opiera się na zgłoszeniach SMS. Co godzinę padają nagrody pieniężne w wysokości 50 zł, a to, o którą nagrodę miesięczną Uczestnik gra, wybiera na etapie dokonywania zgłoszenia do loterii. Do wyboru mamy 2 nagrody miesięczne: 10 000 PLN na rodzinne przyjemności albo rodzinne warsztaty kulinarne o wartości 12 000 PLN. 

W loterii został wykorzystany mechanizm Instant Win, dzięki czemu Uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się o potencjalnej wygranej. Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii to: 2.10 -30.11.2023 r. Szczegóły i regulamin można sprawdzić na www.uniqueone.pl/regulaminy oraz na www.winiary.pl

 

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, KV kampanii, organizację i obsługę loterii jak również obsługę systemu sms’owego. 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne