Apotex - kanadyjski gigant rynku farmaceutycznego powierza Focus Advantage kampanię wprowadzającą na polski rynek jeden z przełomowych produktów.
W ostatnim kwartale zeszłego roku polski oddział Apotex Group (Apotex Inc.), spółki będącej największą kanadyjską firmą farmaceutyczną, rozpisał przetarg na opracowanie strategii komunikacji, kreację ATL oraz zakup mediów na potrzeby kampanii launchingowej jednego ze swoich produktów - UniGel.
UniGel to hydrofilowy opatrunek żelowy, będący nowoczesnym i przełomowym preparatem medycznym przyśpieszającym gojenie ran. Początkowo produkt był dostępny w opakowaniach o pojemności 30g oraz 250g i wykorzystywany głównie w klinikach oraz szpitalach. Kampania, którą przygotuje Focus Advantage będzie związana z promowaniem nowego opakowania o pojemności 5g, jako produktu niezbędnego w każdej domowej apteczce.
Zakupem mediów dedykowanych kampanii zajmie się dom mediowy Value Media, który przystąpił do przetargu jako partner agencji Focus Advantage.
Osobą koordynującą projekt po stronie Apotex Group jest Dorota Wiciak - Product Manager.
Szczegóły planu kampanii i czasu jej trwania na razie pozostają tajemnicą.
(za kioskPR)