Marketer uzależnia swój wzrost od umiejętnej promocji produktu o obniżonej zawartości tłuszczu. Rezultaty kampanii w USA są obiecujące - teraz kolej na Europę.
Burger King wystartował w Niemczech z kampanią promującą nowość w jego ofercie: niskotłuszczowe, chrupiące, pieczone frytki.
Fries Satis to nowość w ofercie sieci. Kampania informuje o obniżeniu kaloryczności o 30 proc. Decyzja o poszerzaniu portfolio w stronę zdrowszej żywności jest wynikiem decyzji nowego dyrektora marketingu Burger Kinga na Europę Środkową – Christiana Bauera.
Marketer wiąże z wprowadzeniem tego produktu na rynek wielkie nadzieje. W Stanach w ciągu kilku miesięcy produkt zdynamizował sprzedaż o 10 proc. Podobne cele marketer stawia sobie w Europie.
Za kreację spotu i działania w Facebooku odpowiada agencja Heimat z Niemiec.
(za MMP24)