Dnia 30 października 2020 CLUDO Sp. z o.o. zakupiła 100%
udziałów firmy Telefonix Sp. z o.o.. Poprzez zakup Telefonix Sp. z o.o. CLUDO staje
się jednym z największych dostawców systemów Contact Center w Polsce; połączone firmy
obsługują kilka tysięcy stanowisk Contact Center u najbardziej wymagających klientów z branży
finansowej, logistycznej, outsourcingowej, farmaceutycznej czy też sprzedaży detalicznej.
Łączymy kompetencje CLUDO, pioniera systemów Contact Center dostarczanych w modelu
SaaS, oraz Telefonix, wieloletniego integratora systemu Pure Connect firmy Genesys.
Misją CLUDO jest ułatwienie zarządzania obsługą klienta i contact center w zmieniającym się
świecie. Zakup Telefonix daje nam unikalne na rynku kompetencje wsparcia i rozwoju
rozwiązania Pure Connect w modelu onsite jak i zapewnienia bezpiecznej ścieżki migracji do
chmury optymalizującej nowe funkcjonalności i elastyczność chmury jak i już poczynione
inwestycje we własną infrastrukturę. Czyli ewolucja a nie rewolucja!
“Historia Telefonix sięga lat 90 tych, od początku firma była oparta o profesjonalizm, otwartość,
szacunek oraz proklienckie nastawienie. Są to też wartości CLUDO. Ta kulturowa
bliskość naszych zespołów była kluczowa w decyzji o połączeniu firm. Razem będziemy mogli
zrobić więcej i lepiej, z korzyścią dla naszych klientów i pracowników” - Aleksander Wierciński
- CEO CLUDO.
O Cludo
Jesteśmy ekspertami od Contact Center w chmurze. Pomagamy małym i dużym firmom wybrać
najlepsze rozwiązanie, dostosować go do indywidualnych potrzeb, wdrożyć i wspierać jego
ciągłą ewolucję w zmieniającym się otoczeniu technologicznym, społecznym i biznesowym.