Zdaniem twórców, raport ma stanowić wsparcie dla marketerów zajmujących się email marketingiem i zainspirować do efektywniejszego wykorzystania tego kanału.
Z raportu “Email marketing w liczbach 2018” można dowiedzieć się m.in. kiedy marketerzy najczęściej wysyłają kampanie oraz jak reagują na nie odbiorcy. Zawarte są tam również informacje o średnim Open Rate (wskaźnik otwarć) i CTR (wskaźnik kliknięć) dla baz różnej wielkości (od 10 tysięcy do ponad miliona), a także z rozróżnieniem na poszczególne branże.
“Raport e-mail marketing w liczbach cieszy się dużą popularnością. Opieramy się w nim na analizie faktycznych danych, dlatego mamy nadzieję, że wnioski z raportu i wypowiedzi ekspertów FreshMaila pozwolą na jeszcze lepsze wykorzystanie narzędzia, jakim jest email marketing” - mówią twórcy raportu.
Powstały w 2008 roku FreshMail to usługa typu (SaaS) pozwalająca na kompleksową obsługę działań z zakresu email marketingu, umożliwiając wysyłkę newsletterów, mailingów oraz autoresponderów w prosty i intuicyjny sposób. Firma świadczy również usługi agencyjne, specjalizując się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii mailowych, doradztwie w zakresie strategii, kreacji, a także analizie efektów kampanii mailingowych.
FreshMail jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.