fb linkedin Newsletter

Havas wygrywa budżet marki Nexcare ColdHot

Agencja opracuje europejską strategię komunikacji marki z portfolio 3M.

Agencja Havas Worldwide Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie europejskiej strategii komunikacji oraz kreacji dla marki okładów Nexcare ColdHot należącej do portfolio 3M.

W ramach powierzonych zadań agencja jest odpowiedzialna za stworzenie pozycjonowania komunikacyjnego marki, które zostanie wdrożone w Europie. Kolejny etap współpracy to przygotowanie kreacji oraz szczegółowej strategii komunikacji wraz z rekomendacjami działań na kluczowych rynkach europejskich.

Poza aktywnościami prowadzonymi dla Nexcare agencja ma na koncie obsługę innych marek należących do 3M, m.in.: Viscoplast, Nexcare, Scotch-Brite czy Prima.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne