AmRest rozstrzygnął konkurs digitalowy na jedną ze swoich kluczowych marek. Red8 Digital kończy współpracę z Pizzą Hut.
Agencja interaktywna HyperCrew wygrała przetarg na stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki Pizza Hut w kanale digital. Agencja odniosła zwycięstwo w drugim etapie konkursu ofert. Szczegóły przetargu nie są znane. Poprzednio za obsługę online Pizzy Hut odpowiadała agencja Red8 Digital.
Umowa z HyperCrew przewiduje zaprojektowanie strategii i realizację działań, których celem jest wsparcie sprzedaży i umacnianie wizerunku marki w internecie. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki w kanale digital, projektowanie kampanii interaktywnych oraz stworzenie i realizację strategii w social mediów. Pierwsze efekty współpracy to m.in. funkcjonalny serwis internetowy Pizza Hut, na potrzeby którego przygotowano specjalną sesję zdjęciową.
(za MMP24)