fb linkedin Newsletter

IPRA dla ATW Communications

Agencja Public Relations ATW Communications zwyciężyła w prestiżowym międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014 zdobywając nagrodę za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem. Natomiast drugi projekt PR „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż” zrealizowany przez Agencję dla marki wina Carlo Rossi - znalazł się w  gronie finalistów tego konkursu.

ATW Communications otrzymała nagrodę IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii „Corporate Responsibility” za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem (Share Your Meal). Wcześniej Agencja zdobyła już za ten projekt srebrną nagrodę w międzynarodowym konkursie Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 - tym samym po raz pierwszy w historii Agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów Bulldog CSR Awards.

Agencja jest również finalistą IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii PR produktowy, w której została nominowana za projekt specjalny „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż” zrealizowany dla marki wina Carlo Rossi.

Międzynarodowy konkurs branżowy IPRA Golden World Awards organizowany jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W konkursie mogą brać udział projekty zrealizowane przez agencje PR, firmy, instytucje oraz fundacje. Laureatów konkursu wyłania międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie public relations.

O Programie Danone Podziel się Posiłkiem

Od 11 lat Program Podziel się Posiłkiem firmy Danone realizuje misję zmniejszenia poziomu niedożywienia wśród dzieci. Partnerem strategicznym programu jest Federacja Polskich Banków Żywności. Do tej pory w ramach Programu przekazano 14 mln posiłków najmłodszym Polakom z całego kraju.

(za ATW Communications)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne