fb linkedin Newsletter

Iwo Zaniewski i Kot Przybora rozstają się z PZL

Po 15 latach współzałożyciele zdecydowali się rozstać z agencją, rezygnując ze stanowisk dyrektorów kreatywnych i funkcji w zarządzie, ale nadal pozostając udziałowcami spółki.

O odejściu najbardziej znanego teamu w historii polskiej reklamy poinformował Tomasz Hilt, CEO grupy Leo Burnett (agencje PZL, G7, Leo Burnett) w liście do pracowników.

"(...) Kot Przybora i Iwo Zaniewski w stu procentach zrealizowali swoją wizję i spełnili najbardziej nieprawdopodobny sen. PZL to dzisiaj fantastyczny zespół kreatywnych ludzi, którzy jak zwykle wyprzedzają rynek, oferując śmiałe i odważne rozwiązania. Pomimo konieczności radzenia sobie z kilkuletnim kryzysem w branży agencja wciąż pracuje w wielkim stylu - albo natychmiast pokochasz, co przynieśli, albo w jednej chwili to znienawidzisz.

Chociaż dzisiaj nadszedł ten dzień, w którym nasze wizje są różne, pragnę gorąco podziękować naszym wieloletnim partnerom i mentorom za lata wspaniałej współpracy. Niestety Kot Przybora i Iwo Zaniewski zdecydowali się rozstać z PZL, rezygnując ze stanowisk dyrektorów kreatywnych i funkcji w zarządzie, ale nadal pozostając udziałowcami spółki (49 proc.). Myślę, że dla obydwu stron będzie to nowy rozdział: PZL pokaże siłę i śmiało zademonstruje swoje możliwości, a ikona polskiej kreacji - duet wszech czasów udowodni, że PZL nie jest Ich ostatnim słowem.

Mimo tego, że nie rozstajemy się natychmiast i nasze pożegnanie potrwa jeszcze kilka miesięcy, już dzisiaj pragnę podziękować Im za niezmierzony ocean nagród i legendarne kreacje, które sprzedawały. Osobiście zawsze będę wdzięczny za każdy spot, który wywoływał szeroki uśmiech. Przez ostatnie 15 lat potrafiłem bezbłędnie rozpoznać Ich rękę i pomysły. Głęboko wierzę w to, że tak będzie dalej" - pisze Tomasz Hilt.

(za MMP24)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne