Już 28-29 września w Warszawie 12. edycja E-commerce Standard
– konferencji, na której nie może Cię zabraknąć, jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wyzwaniami e-commerce i spędzić 2 efektywne dni wypełnione inspiracjami od najlepszych dyrektorów e-commerce, nowymi kontaktami i ożywionymi dyskusją z praktykami.
E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.
Agenda konferencji zostanie podzielona na 4 główne obszary:
· Trendy i kierunki rozwoju e-commerce – wyniki badań, premiera raportu
· Wyzwania i strategie – najciekawsze case studies z polskiego rynku
· Narzędzia i rozwiązania IT – co realnie pomaga firmom zwiększać konwersję
· User Experience i zaangażowanie klienta – jak nawiązać relację na dłużej
W gronie prelegentów m.in.:
· Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience, TVN Digital
· Jarosław Miszczak, Head of Client Service, Bluerank
· Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce, Carrefour Polska
· Maciej Niepogodziński, Prezes, Fundacja Zero Barier
· Małgorzata Olszewska, Dyrektor Strategiczny / Wiceprezes Zarządu, Kazar Footwear
· Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
· Sascha Stockem, CEO, Webbiz
· Krzysztof Szarski, Head of Conversion, K2
· Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu, Mitsubishi Polska
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji E-commerce Standard 2017
· 12 lat doświadczenia – podczas 12. edycji, jak do roku, spotykamy się w gronie praktyków – dyrektorów i menedżerów e-commerce z dużych i średnich firm, by rozmawiać o strategiach, skutecznych narzędziach i najlepszych rozwiązaniach.
· 2 dni i bogata agenda wydarzenia – zaprezentujemy najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm. Drugi dzień konferencji jest wzbogacony bezpłatnymi dla uczestników konferencji interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.
· 1 wyjątkowy wieczór – konferencji towarzyszy wieczorna impreza, podczas której, w mniej formalnej atmosferze, uczestnicy mogą pogłębić dyskusje, wymienić się doświadczeniami oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
· Ponad 100 stron wiedzy – podczas wydarzenia odbywa się premiera Raportu E-commerce Standard, ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznają wyniki oraz otrzymają drukowane wydanie raportu.
Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl
Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu organizatorzy przygotowali rabat
10% od aktualnie obowiązującej ceny.
Kod rabatowy: SMB
Już 28-29 września w Warszawie 12. edycja E-commerce Standard
– konferencji, na której nie może Cię zabraknąć, jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wyzwaniami e-commerce i spędzić 2 efektywne dni wypełnione inspiracjami od najlepszych dyrektorów e-commerce, nowymi kontaktami i ożywionymi dyskusją z praktykami.
E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.
Agenda konferencji zostanie podzielona na 4 główne obszary:
· Trendy i kierunki rozwoju e-commerce – wyniki badań, premiera raportu
· Wyzwania i strategie – najciekawsze case studies z polskiego rynku
· Narzędzia i rozwiązania IT – co realnie pomaga firmom zwiększać konwersję
· User Experience i zaangażowanie klienta – jak nawiązać relację na dłużej
W gronie prelegentów m.in.:
· Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience, TVN Digital
· Jarosław Miszczak, Head of Client Service, Bluerank
· Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce, Carrefour Polska
· Maciej Niepogodziński, Prezes, Fundacja Zero Barier
· Małgorzata Olszewska, Dyrektor Strategiczny / Wiceprezes Zarządu, Kazar Footwear
· Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
· Sascha Stockem, CEO, Webbiz
· Krzysztof Szarski, Head of Conversion, K2
· Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu, Mitsubishi Polska
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji E-commerce Standard 2017
· 12 lat doświadczenia – podczas 12. edycji, jak do roku, spotykamy się w gronie praktyków – dyrektorów i menedżerów e-commerce z dużych i średnich firm, by rozmawiać o strategiach, skutecznych narzędziach i najlepszych rozwiązaniach.
· 2 dni i bogata agenda wydarzenia – zaprezentujemy najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm. Drugi dzień konferencji jest wzbogacony bezpłatnymi dla uczestników konferencji interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.
· 1 wyjątkowy wieczór – konferencji towarzyszy wieczorna impreza, podczas której, w mniej formalnej atmosferze, uczestnicy mogą pogłębić dyskusje, wymienić się doświadczeniami oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
· Ponad 100 stron wiedzy – podczas wydarzenia odbywa się premiera Raportu E-commerce Standard, ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznają wyniki oraz otrzymają drukowane wydanie raportu.
Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl
Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu organizatorzy przygotowali rabat
10% od aktualnie obowiązującej ceny.
Kod rabatowy: SMB