Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB rozpoczyna kolejną edycję Ogólnopolskiego badania branży outsourcing cc.
Badanie branży outsourcing cc jest realizowane cyklicznie od 2014 roku. Analiza branży to wyjątkowy projekt pogłębiający wiedzę o naszym rynku cc realizowany zgodnie z najwyższymi standardami. Celem badania jest pozyskanie i aktualizacja wiedzy o rynku firm świadczących usługi outsourcing cc w Polsce w sposób kompletny, tj. założone jest dotarcie do wszystkich dostawców tych usług. Badanie służy także promocji rzetelnych dostawców usług cc, którzy działają w naszym kraju.
W bieżącej edycji, w oparciu o sugestie respondentów z lat ubiegłych oraz firm zainteresowanych kompleksowymi informacjami dotyczącymi rynku outsourcing cc, a także na wzór analogicznych badań z rynków zachodnich, kwestionariusz badania został rozszerzony o dodatkowe moduły, dotyczące kolejnych zagadnień definiujących branżę. Zakres pytań w ankiecie był konsultowany i tworzony wraz z ekspertami z branży, a także opiniowany przez współpracujących z SMB ekspertów odpowiedzialnych za metodologię badania i opracowanie finalnych opracowań i wniosków.
Na zakończenie każdej edycji badania opracowywane są wnioski i analizy na temat rynku. W tym roku do dyspozycji zainteresowanych osób dostępne będą 3 produkty końcowe - raporty z badania:
O SMB
SMB jest organizacją non-profit, która prowadzi działania ukierunkowane na edukacje i rozwój rynku, a także standaryzację i promocję najlepszych praktyk działania. Naszą największą wartością jest wizerunek organizacji społecznej, godnej zaufania i dysponującej ekspercką wiedzą z zakresu marketingu bezpośredniego i interaktywnego.
Partnerzy badania
Partnerami bieżącej edycji badania są: Forum Call Center oraz Outsourcing Portal i Fundacja ProProgressio. Partnerem prawnym badania jest kancelaria Wierzbowski Eversheds.