fb linkedin Newsletter

Kolejny projekt Call Center Poland dla Grupy PGD

Call Center Poland zrealizowała kolejny projekt dla największej polskiej grupy dealerskiej PGD. Przedmiotem współpracy były badania telefoniczne dotyczące procesu zakupowego oraz poziomu zadowolenia klientów odwiedzających salony Grupy PGD.

Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagami związanymi w zakupem auta. Grupa PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dotyczące  świadomości marki Grupy PGD.

Call Center Poland współpracuje z Grupą PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera Grupę PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania  konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które  stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi. 

Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.

(za Via Media PR)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne