Call Center Poland zrealizowała kolejny projekt dla największej polskiej grupy dealerskiej PGD. Przedmiotem współpracy były badania telefoniczne dotyczące procesu zakupowego oraz poziomu zadowolenia klientów odwiedzających salony Grupy PGD.
Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagami związanymi w zakupem auta. Grupa PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dotyczące świadomości marki Grupy PGD.
Call Center Poland współpracuje z Grupą PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera Grupę PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi.
Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.
(za Via Media PR)