fb linkedin Newsletter

Lays pokazał spot nakręcony we współpracy z fanami

Do powstania filmiku przyczyniło się 135 reżyserów, a nad całością czuwał Xawery Żuławski.

Wczoraj odbyła się premiera nowego spotu marki Lay's, który zmontował Xawery Żuławski - polski reżyser i scenarzysta. Do powstania filmu przyczyniło się 135 amatorskich reżyserów - fanów marki Lay’s z portfolio PepsiCo, którzy zdecydowali się wziąć udział ?w organizowanym przez markę konkursie "Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”.

W grudniu 2013 r. marka Lay’s wraz z firmą MillionYou, największą w Polsce platformą crowdsourcingową, zaprosiły konsumentów do udziału w konkursie polegającym na stworzeniu filmów pokazujących, że "Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”. Z wybranych filmów nadesłanych przez fanów marki Xawery Żuławski zmontował spot, który został udostępniony na stronie internetowej marki i w kanałach marki w YouTube.

W ramach konkursu, który trwał od 17 grudnia 2013 r. do 19 stycznia 2014 r., nadesłano 156 filmów. Spośród nich jury, ?w skład którego weszli Xawery Żuławski oraz przedstawiciele Lay’s i MillionYou, wybrali najlepszy film oraz 11 wyróżnili nagrodami. Dodatkowo także konsumenci wybrali trzy według nich najciekawsze filmy, które zostały uhonorowane nagrodami publiczności. PepsiCo nie podjęło jeszcze decyzji co do wykorzystania spotu w ramach dalszych działań promocyjnych.

(za MMP)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne